אימה בלב השכונה החרדית: מטריד סדרתי תוקף ברחובות • חשיפה

עדות מזעזעת מפי תושב אחת השכונות החרדיות הגדולות במרכז הארץ • החרדי, שהיה עד למקרה חמור, לא אזר את האומץ לפנות לרשויות המוסמכות, עד שלאחר מספר שבועות ניסה המטריד הסדרתי לפגוע גם במשפחתו • "תדמיינו את התסריט הכי קיצוני - זה מה שהיה. פשוט לא ייאמן • המשטרה לחרדים 10: "כל מי שנתקל בחשוד מתבקש להתקשר למוקד החירום"
חיים טוויל
י"ב אלול התשע"ו / 15.09.2016 01:29

נגע התקיפות האכזריות, המעשים החמורים וההטרדות, שקיים בכל מקום אך אינו פוסח על המגזר החרדי, החל לאחרונה לקבל את ההתייחסות הרצינית הראויה לו – בעיקר בשל ההבנה המחלחלת אל הציבור כי המשך טאטוא המקרים הקשים אל מתחת לשטיח, מוביל לנפגעים רבים נוספים, בשל אי הטיפול וחוסר המודעות.

אל חרדים 10 הגיעה היום (חמישי) עדות מזעזעת מפי חרדי, תושב אחת השכונות החרדיות הגדולות והמוכרות במרכז הארץ. כשהוא נסער הוא מגולל מקרה חמור שהיה עד לו ברחובות השכונה, אך לא אזר את האומץ לפנות לרשויות המוסמכות, עד שלאחר מספר שבועות ניסה המטריד הסדרתי לפגוע גם במשפחתו.

וכך מספר מ’: “לפני כחודש וחצי נסעתי בשכונה בשעת ערב, וראיתי בחור צעיר, ‘חניוק’ מאוד במראהו, אבל משהו בהליכתו היה נראה מוזר.

“החלטתי לעקוב. ואז קלטתי את הזוועה.

“הוא הלך מאחורי אישה, מבוגרת וצנועה, עקב אחריה, כמעט נצמד אליה, והחל לעשות מעשים חמורים שלא ייעשו. אבל עשה מה שעשה בשיא ההחצנה. לעתים היה מאחוריה, לעיתים מקביל אליה ולעיתים לפניה…

“הוא הלך עמה כברת דרך, עד שמצא אישה אחרת. זו הבחינה במעשיו מיד וברחה נחרדת, ואז מצא לו המטריד קורבן חדש, עד שירד בכיכר אל אחד מבתי הכנסת.

“תדמיינו את התסריט הכי קיצוני – זה מה שהיה. פשוט לא ייאמן”.

 האיש עקב אחר הצעיר החרדי, ותיעד אותו צועד,אחרי המעשה, במשך דקות ארוכות. “הוא נראה הולך אחרי אשה, אבל זה אחרי שעשה את המעשים שלו קודם. זה נראה כמו חיפוש ציד ליום המחרת”.

 עד הראייה ממשיך: “האמת, שדי כעסתי על עצמי שלא הזמנתי משטרה באותו רגע, אבל שכחתי מהעניין והמשכתי בשגרת חיי.

“והנה, בליל השבת האחרונה, כשאני מטייל עם רעייתי וילדיי ברחובות השכונה, אני מבחין פתאום במישהו מוכר… כן, אותו הבחור, כשהוא משוחח עם אדם לבוש פראק שהיה נראה כבעל תפקיד רבני בישיבה שלו.

“ואז זה קרה. כשעברנו במקביל עליהם, אני שומע שהם מסיימים את השיחה ונפרדים, ועוד לפני שהרב שלו מתרחק, הבחור ‘קושר נעליים’, מעיף מבט על אשתי ומתחיל ללכת לצידנו. אבל לא רק ללכת… ה’ ישמור.

“הפעם, כשזה ליד ילדים – הילדים שלי! – לא יכולתי לתת למופע האימים להימשך אפילו לעוד רגע אחד. צעקתי עליו שהוא חולה נפש ושאת השטויות שלו יעשה בבית ולא מולנו. הוא עצר לרגע והיה נראה שהוא מתכוון להמשיך במעשיו, צעקתי עליו עוד ואז הוא הפסיק והתרחק, כנראה לחפש את האובייקט הבא…

“האמת, אני לא יודע מה צריך לעשות במקרה כזה. אני מניח שאתקל בו שוב. משטרה?”.

בשיחה עם חרדים 10, הוא מוסיף: “אנשים רבים ראו את זה ופשוט לא עשו כלום, כשהכול קורה מטרים ספורים מהם. באותו רגע לא ידעתי אם משטרה זה מה שצריך. אבל כעת אני עוקב כל ערב כדי להסגיר אותו”.

מהמשטרה נמסר לחרדים 10,  כי כל מי שנתקל בחשוד מתבקש להתקשר למוקד החירום שמספרו 100 או לסור לתחנת המשטרה הקרובה ולהגיש תלונה.

במשטרה מציינים עוד, כי חשוב שהמידע יגיע על מנת שהם יוכלו לאתר אותו ולמנוע את המשך המעשים, “ויפה שעה אחת קודם”.

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לא יעזור לקרוא למשטרה!!!! מה יעשו??? יפרסם את תמונתו ברבים שידע הציבור וישמר
    15/09/2016 08:12
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. מה לעזעזל אמורים לראות??
    15/09/2016 08:25
    T
  2. אדם דתי מתהלך ברחוב..

  3. לא רואים כלום וגם לא הגיוני
    15/09/2016 10:50
    אליעזר
  4. לא נראה בסרטון כלום. ממש כלום. וגם לא הגיוני , יש מלא אנשים ברחוב ממש שממול.
    לדעתי לא היה ואולי גם לא נברא.
    די לכתבות הדרמטיות מפוצצות במילים מזעזעות על חצי טענה שלא מוכחת ולא נבדקה ועוד עם סרטון שלא מראה דבר למעט נער הולך ברחוב בתמימות כשידיו משוחררות ואף אחד אחר לא נראה מזועזע ממשהו.
    ישר כח

  5. הבעיה היא הדרך החרדית
    15/09/2016 13:44
    אחד
  6. הפרדה קיצונית מביא את כל זה

  7. לא כל מי שצועד ליד אשתך...
    16/09/2016 01:36
    נטע
  8. הוא תוקף ואם אתה חרדתי תפנה לטיפול… ולא שחלילה אני מצדיק את זה אבל כל עוד ולא קרה הטרדה בשטח או משהו שמרמז על זה אין סיבה לדמיין…