הילארי: “לא חשבתי שזה ביג דיל” • ביל: לא פעם ראשונה שזה קורה

המועמדת הדמוקרטית התייחסה בראיון ראשון שהעניקה לדרמה שהתרחשה באירוע הזיכרון בניו יורק ולהסתרת הסיבה - ואמרה: "חשבתי שאני יכולה להמשיך, וזה לא עבד טוב כל כך" • הביעה צער על כך שהסתירה מהציבור את דבר מחלתה • בעלה ביל: "לא פעם ראשונה שזה קורה להילארי"
נתן פרל
י' אלול התשע"ו / 13.09.2016 09:32

התיעוד בו נראית המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון כשהיא מתנדנדת, נתמכת בידי עוזריה וקורסת בכניסה לרכבה, העלה אל ראש סדר היום את הטענות על מצבה הבריאותי, לצד ביקורת על היעדר השקיפות שבה נהגו קלינטון ואנשי הקמפיין שלה – כאשר המידע כי היא אובחנה כסובלת מדלקת ריאות הוסתר עד האירוע ביום ראשון.

הלילה העניקה קלינטון ריאיון טלפוני ראשון מאז שהתמוטטה לרשת CNN, בו התייחסה המועמדת לאירוע ולכוונתיה בהמשך.

קלינטון אמרה כי היא מרגישה “הרבה יותר טוב”, והודתה שהייתה צריכה לצמצם את הופעותיה לאחר שאובחנה כחולה בדלקת ריאות. המועמדת לנשיאות טענה כי לא דיווחה לציבור על האבחון הרפואי שקיבלה, כיוון שלדבריה, “לא חשבתי שזה ביג דיל”, וכי ניתן להתעלם ממנו.

היא הוסיפה: “כמו הרבה אנשים, חשבתי שאני יכולה להמשיך קדימה וזה לא עבד טוב כל כך”.

בראיון הביעה קלינטון צער על כך שהסתירה מהציבור את דבר מחלתה, וציינה כי כבר ביום חמישי שעבר קיבלה המלצה מרופאיה לנוח חמישה או שישה ימים ו”חבל שלא הקשבתי לעצה הטובה הזו”.

בדבריה הדגישה קלינטון כי לא התעלפה אלא איבדה את שיווי המשקל, ולאחר ששתתה מים ונחה חזרה לאיתנה. בעיקר לאחר ששהתה אצל בתה ונכדיה, שהם – כלשונה – התרופה הטובה ביותר.

כעת, היא אומרת, היא מבקשת לשים את הפרשה מאחור ולחזור לעבודה.

בראיון שהעניק בעלה, הנשיא לשעבר ביל קלינטון, לרשת CBS, הוא ציין כי לא מדובר בפעם הראשונה שאירוע כזה קורה לרעייתו. קלינטון הבעל אמר כי האירועים הללו הם תעלומה עבורו.

כמו כן אמר שהאירועים הללו לרעייתו קרו “לעיתים קרובות…”, אך מיד תיקן “לעיתים נדירות” – והוסיף לתקן ולומר כי הדבר אירע “לעיתים נדירות בשנים הרבות האחרונות”. הוא ציין כי כידוע אשתו עובדת כמו שד למרות הכול.

בינתיים, כשהיא נחה, מי שנחלץ לעזרת המועמדת שהייתה אמורה להשתתף מחר באירוע בחירות בלאס וגאס הוא בעלה ביל, שימלא את מקומה באירועי הבחירות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות