הגיע הזמן לתכנן את קניית המתנות לכבוד השנה החדשה • צרור הצעות

ערב חג הוא זמן טוב להעניק מתנה: חושבים באיזו מתנה לפנק את בן/ בת הזוג? מחפשים מתנה שתהיה גם שימושית וגם אלגנטית וייחודית במינה? • צרור הצעות משתלמות ובלתי שגרתיות
תמי גיל
ד' אלול התשע"ו / 07.09.2016 12:11

 

אחרי גרמניה, לוקסמבורג, בלגיה , צרפת, שוויץ, אוסטריה, צ’כיה וסלובקיה – הגיעה גם תורה של ישראל להיחשף ליצירות הקלאסיות, ייחודיות והנגישות במחיר, של מותג התכשיטים השוויצרי Jennifer Love.

החברה מתמחה בייצור ועיצוב תכשיטי יוקרה לנשים, גברים וילדים בעבודת יד, עם דגש על מחיר נגיש, תוך שימת דגש רב על ציפויי התכשיטים, המצופים בשכבות רבות של זהב K 23.5.

המותג נכנס לראשונה לשוק הישראלי עם עלות השקעה כוללת בכ-1,000,000 שקלים בהקמת SHOP IN SHOP בתוך סניפים מובילים ברשת “המשביר לצרכן”.

בנוסף, משווק המותג גם בכ-40 בוטיקים וחנויות תכשיטים מובילות בישראל.

חנות דגל ראשונה תושק בחודש הבא בנמל קיסריה.

טווח מחירים: החל מ- 130 שקל ועד 900 שקלים.

צילום: סטודיו קאשי

studio kashi  1studio kashi  2studio kashi  3studio kashi  4studio kashi  5studio kashi  6studio kashi  7studio kashi  9studio kashi  10

גם רוני נמדר, מעצבת מותג תכשיטי היוקרה Roni N. Jewellery, מציעה את המתנה המפנקת האולטימטיבית לקראת החג: סט תכשיטים אקסקלוסיבי משובץ יהלומים.

ישנם 4 סטים לבחירה, כשכל סט תכשיטים מורכב משרשרת וזוג עגילים תואם.

היהלום הוא חברה הטוב ביותר של האישה, וכשהוא מגיע מעוצב, איכותי וכמתנה לחג – אפילו עוד יותר.

התכשיטים מתאימים לאווירת סוף הקיץ – תחילת הסתיו, אלגנטיים, נשיים וקלאסיים. רוני נמדר מעצבת את התכשיטים בעבודת יד ובמהדורה מוגבלת – עד 6 תכשיטים מכל דגם בכל בעולם. התכשיטים משובצים ביהלומים המשובחים בעולם המיוצרים ונלטשים בחברה הבינלאומית NAMDAR ASIA.

מחיר: החל מ-35,000 ₪. לא שווה לכל נפש, אבל אם אתם מאלו שיכולים להרשות לעצמכם, אז למה לא?

צילום: ג’יימס מון

 james mon 1james mon 2james mon 3james mon 4

 

קולקציית ה-Pre-Fall של המעצבת עדי בקשי מתחילה להציג טעימה מהסנוניות הראשונות.

הצעיפים בקולקציה בעלי צבעים חמים וניחוחות סתוויים, מאופיינים בהדפסים גיאומטריים ופרחוניים שיתאימו לאקלים הסתיו הים תיכוני.

הדגמים, קלילים ואווריריים, עשויים בדי משי, לורקס וויסקוזה המאופיינים במגע נעים ונושם, ובכך מביאים לידי ביטוי מראה נינוח ועכשווי. הצבעוניות חמה ומגוונת; גוונים סגולים, אדומים, ירוקים ומוזהבים.

בדומה לקולקציות קודמות, גם הדגמים החדשים נסגרים באמצעות כפתור מעוצב, המעניק מראה ייחודי, אלגנטי ומתוחכם לכל הופעה, שומר על מראה מסודר ומונע את תזוזתו של הצעיף.

ניתן להשיג בחנות האינטרנטית.

 

 adi bakshi 3adi bakshi 2adi bakshi 1adi bakshi 4

 

 

Olea essence, מותג הבית של “בית הבד של הגולן”, מציע שלושה מארזי טיפוח טבעיים המבוססים על פרי ושמן זית כתית מעולה.

DISCOVERY GIFT PACK- המארז מכיל פחית שמן זית כתית מעולה מסדרת בית ציידא (400 מ”ל), תרחיץ זיתים גרגירי לגוף ולפנים (50 מ”ל), קרם ידיים על בסיס שמן זית וקרם לחות לשפתיים.

מחיר: 200 ₪.

ESSENTIAL GIFT PACK – המארז מכיל פחית שמן זית כתית מעולה מסדרת בית ציידא (400 מ”ל), תרחיץ זיתים גרגירי לגוף ולפנים (50 מ”ל), קרם ידיים על בסיס שמן זית וקרם גוף.

מחיר: 244 ₪.

INDULGENCE GIFT PACK – המארז מכיל פחית שמן זית כתית מעולה מסדרת בית ציידא (400 מ”ל), תרחיץ זיתים גרגירי לגוף ולפנים (50 מ”ל), קרם לחות לשפתיים, קרם פנים לעור עדין, קרם לחות לרגליים ושמן לאם ולילד ולעיסוי.
מחיר: 523 ₪.

להשיג במרכזי המבקרים של “בית הבד של הגולן”.

 

yahaz 3yahaz 1yahaz 2

 ועוד הצעה לפינוק בן/בת הזוג בלי לקרוע את הכיס: “שוורץ קוסמטיקה” מציג מארז טיפוח חדש המועשר בתמצית תמרים – 5 מוצרי טיפוח מפנקים ב- 50 ש”ח בלבד. המארז מכיל תחליב רחצה, מרכך, תרחיץ פנים, קרם גוף ושמפו.

שמפו לשיער – השמפו מכיל תמצית תמרים, קרטין, שמנים וויטמינים איכותיים המזינים את השיער והקרקפת בחומרי לחות והזנה ומעניקים לשיער גמישות, רכות ומראה מבריק ובריא.

מרכך לשיער – המרכך מכיל שמנים וויטמינים איכותיים המזינים את השיער והקרקפת ומעניקים לשיער גמישות ורכות לסירוק קל. המוצר מכיל גם פרו ויטמין B5, ויטמין  Eושמן חוחובה התורמים למראה רך, מבריק ובריא של השיער.

קרם גוף – מועשר בשמנים ותמצית תמרים המטפחים את העור תוך מתן הזנה, לחות ומראה בריא. קרם גוף קטיפתי ונעים למגע המשאיר תחושת רעננות וניחוח לאורך זמן.

 תחליב רחצה –  תחליב איכותי, עדין ומפנק המועשר ברכיבים מגבירי לחות, להזנה עמוקה ומרוכזת של עור הגוף. התחליב מועשר בתמצית תמר, מעניק מגע קטיפתי לעור הגוף ומותיר אותו נעים למגע ומבושם לאורך זמן.

תרחיץ פנים– מועשר בתמצית תמר ובוויטמין E לניקוי, ריענון והזנת עור הפנים. התרחיץ מנקה את עור הפנים ביסודיות, מעשיר אותו בלחות ומעניק לו מראה נקי ורענן.

 מחיר המארז: 50 ₪ (150 סמ”ק בכל מוצר).

 tamar

אם אתם מאלו שמעדיפים לקנות מתנה, שעשיית חסד כרוכה בה, לכו על האופציה הבאה:

רכישת מתנות שיוצרו על ידי אנשים עם מוגבלויות מייצרת מעגלים של אור ושמחה: אצל מקבל ונותן המתנה, אצל העובדים שזוכים להתפרנס מעמל כפיהם וגם למשפחותיהם.

 סטודיו אנד ג’וי שלמעלה מ-80% מעובדיו הם אנשים עם צרכים מיוחדים, השיק לקראת ראש השנה סדרת מארזים “מעגלים של אור” בצורת נורה שמבטאת את האור שמופץ לכל עבר. את הנורות המעוצבות ניתן למלא בדבש, סילאן או רוטב רימונים. שלושת המילויים הם בהכשר מהודר.

 הרעיון, שמוסבר על גבי המארז, הוא שכל נורה יוצרת סביבה אור ויחד הן יוצרות חברה ללא “חורים שחורים”. חלק מהעובדים מכירים היטב ובאופן אישי את החורים החשוכים בחברה שלתוכם הם שופכים כעת אור.

 המחיר המיוחד של המארזים, 20-24 שקל בהתאם למילוי, מקל על מי שתקציבם נמוך או רוצים לשלוח כמויות גדולות למכרים, בני משפחה ולקוחות.

 עובדי סטודיו אנד ג’וי מועסקים בו לכל אורך השנה, בשונה ממקומות שעושים גיוס זמני בתקופות השיא וערב החג שולחים את העובדים לבתיהם. ההכנסות ממכירת המתנות לחג מאפשרות להם לקבל שכר הוגן וקבוע ולפתח לעצמם כישורים חדשים.

 קטלוג המתנות המלא של אנד ג’וי שכולל עשרות רעיונות למתנות לראש השנה באתר: www.andjoy.org.il הזמנות ומשלוחים בטלפון: 03-9011735.

 מהכתוב על המארז:

“תארו לכם יום שאין בו אף רמזור אדום, שכל הדרכים פנויות ואין צעקות ואין דחיפות ואין בכלל מריבות.

תארו לכם מציאות שאין בה אלימות. שכל אחד דואג לאחר, שאפשר גם לוותר, שמותר אפילו לשקר, אבל רק אם זה עוזר לחבר אחר.

תארו מעגל של אנשים שפשוט נפגשים כדי לחבר, שנהנים לדבר.

שכל מעשה שהם עושים הם חושבים על האחר ובמקום לשמור לעצמם, הם עושים “שר”..

תארו עולם שכולו עיגול ולא בגלל הצורה שלו אלא בגלל החיבור.

שכל מעגל יוצר נקודה של אור וביחד אין בכלל שחור.

תארו לכם עולם מתוקן מלא אור.

ואולי רק אם נתאר אותו ככה ונמשיך לחבר.. המעגל ייסגר.

yahaz roni hasid

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות