הרב אליעזר ברלנד בסרטון: שלחתי את בני להצית תחנות אוטובוסים

בסרטון שצולם לפני כ-5 שנים מתגאה 'שובו בנים' באוזני חסידיו כי הוא שלח את בנו נחמן להצית לפני כ-17 שנה תחנות אוטובוס ברחבי הארץ - במחאה על כרזות פרסום שכללו תמונות של נשים • "בכל מקום שהיה איזה תמונה אז עשו מזה נר חנוכה..."
חיים טוויל
י"ג אב התשע"ו / 16.08.2016 22:53

הרב אליעזר ברלנד, המואשם בביצוע מעשים חמורים בארבע נשים מקהילתו ובתקיפה, תועד מודה בסרטון – שפורסם היום (שלישי) בחדשות 2 – כי שלח את בנו נחמן להצית תחנות אוטובוס, במחאה על כרזות פרסום שהוצגו בהן וכללו תמונות של נשים.

בסרטון, שצולם לפני כחמש שנים, מתפאר מנהיג ‘שובו בנים’ באזני חסידיו, כי הוא זה ששלח את בנו ואנשיו להצית עשר תחנות אוטובוס במקומות שונים ברחבי הארץ.

במהלך האירוע עצמו הוצתו בבת אחת כל עשר התחנות, כשהמכנה המשותף ביניהן היה “תמונות תועבה” שהופיעו בשלטי הפרסום.

“זה היה ‘זאת חנוכה’,  לפני 17 שנה זה היה…”, אומר הרב לתלמידיו. “נסעו לראשון לציון, נסעו לבת ים, נסעו לחולון, ועשו, עשו… בכל מקום שהיה איזה תמונה (של אשה לא צנועה) אז עשו מזה נר חנוכה… יש פלסטיקים והביאו קצת נפט, ועשו 8 נרות חנוכה, ואחרי זה הקימו מחסומים, פתאום כל הארץ בוערת, כל הארץ להבה”.

אחר כך התייחס הרב למעורבות בנו למעשים: “הבן הזה שהלך ושרף תחנות, הלך במסירות נפש אחרי אבא שלו כל החיים, הוא רק הלך אחרי אבא שלו. מה שאבא שלו אמר לו, לקפוץ לאש, ואחרי שהוא שרף את התחנות עם אריה גולדבלום, הם הגיעו לשמואל הנביא, מהמרכז, והיה הכל מחסומים, כל הארץ עלתה בלהבות”.

מאיר דוד איזיק, החתן הטרי של ברלנד ושמואל שטרנגר, תלמיד ישיבת שובו בנים, נתפסו באחת התחנות מחופשים ב’תלבושות חילוניות’, מכנסי ג’ינס ופיאות בלונדיניות, כשברשותם גלון נפט וכפפות. הם נשפטו וריצו חצי שנת מאסר, ואילו המשלח לא נמצא עד היום.

עד היום לא הצליחה המשטרה לפענח מי עמד מאחורי המעשה.

כעת, בסרטון שצולם, מתפאר הרב ברלנד בכך שהוא למעשה היה המשלח וכי בנו היה בין מי שביצעו את המעשים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות