בדרך לרבינו עושים חילול ה’: דיילות הקרקע עם “חוויות” מהטסים לאומן

דיילות הקרקע חושפות את התנהגותו של הישראלי המכוער ומספרות על השפלות, איומים וקללות • "הטסים לאומן הם הכי תחמנים, בעיקר כשהם טסים בטיסות הלואוקוסט" • "הם מרעישים, שרים, מעשנים, מקללים ומגיעים עם עודף משקל" • "היו כבר מקרים של אלימות כלפי דיילים ואפילו זרקו עליהם מצתים וסיגריות בוערות" • ומי מוגדרים כנוסעים הכי גרועים?
שייע קליין
כ"ז תמוז התשע"ו / 02.08.2016 11:57

כל מי שיצא אי פעם לחו”ל בטח כבר הבחין בעובדה הזו: עבודתן של דיילות הקרקע בנמל התעופה ע”ש בן גוריון לעיתים לא פחות קשה מאלו של דיילות האוויר.

הלחץ המטורף לפני הטיסה, אחרי הבידוק ולפני העלייה למטוס, והמרדף אחר הנוסעים האחרונים שמתברברים בין חנויות הדיוטי פרי, גורם לא פעם לחיכוכים רבים.

בכתבה של שמעון איפרגן באתר מאקו, חושפים דיילי ודיילות קרקע את התנהגותו של הישראלי המכוער, ומספרים על השפלות, איומים וקללות מנוסעים שלא אהבו החלטות לשבץ אותם שלא במעברים או ביציאות חירום, מקומות שנחשבים טובים יותר.

כל הדיילים והדיילות חוזרים ואומרים שהישראלים נוהגים להגיע זמן קצר מדי לפני העלייה למטוס, מה שיוצר תורים ארוכים, חיכוכים ואלימות מילולית ואפילו פיזית. “הם יודעים שהם צריכים להגיע שלוש שעות לפני הטיסה, אבל הם מצפצפים על הנהלים, מגיעים לפעמים שעה וחצי לפני הזמן, בעיקר בקיץ זה יוצר בלגן ליד הדלפקים.

“יש דחיפות בין הנוסעים, כל אחד בא עם העצבים שלו מהבית ומי שסופג את הכל אלו דיילי הקרקע”.

דיילת ותיקה: “הנוסעים הכי גרועים הם אלה שנוסעים לקזינו ברומניה, גיאורגיה או בולגריה. אני כבר לא מתרגשת מהקללות, למדתי להבליג ולא להתעמת, כי זה מה שאנחנו גם לומדים בהכשרות בתחום הזה, אבל הדיילות הצעירות בהלם בהתחלה. אני מרחמת עליהן, לוקח להן הרבה זמן עד שהן מתחשלות ולא לוקחות ללב כל קללה או איום שנוסע מפטיר לעברן. אם אין לך עצבים של ברזל אי אפשר לעבוד במקצוע הזה”.

לדבריה, ז’אנר נוסף של נוסע קשה הם הנוסעים הטסים לאומן. “הם הם הכי תחמנים, בעיקר כשהם טסים בטיסות הלואוקוסט – תמיד יגיעו ברגע האחרון עם המון מזוודות כדי להיכנס למטוס מבלי לשלם על משקל עודף.

“במרבית המקרים הדיילות בטירוף לפני הטיסה, שאמורה להמריא כל דקה והם מאשרים להם את העלייה למטוס עם המזוודות, אבל יש גם אחראיות משמרת שמתעקשות מולם שהם יעלו בלי משקל עודף ולא מוכנות לוותר להם, ובצדק”.

דיילת קרקע נוספת, עם ניסיון של 20 שנה, סיפרה למאקו על מה שעבר עליה בעת שטיפלה בנוסעים הישראליים לאומן.

“הם מרעישים, שרים, מעשנים, מקללים ומגיעים עם עודף משקל. האמת, פחדתי להתעמת איתם”, שחזרה. “היו מקרים של דחיפות ואיומים אם לא נאפשר להם לעלות עם המזוודות הכבדות. אז ויתרתי.

“יש דיילים שלא עושים לנוסעים כאלו הנחות ותובעים מהם להוריד משקל עודף מהמזוודות, וזה יכול ליצור בלגן ולעיכובים בטיסות. היו כבר מקרים של אלימות כלפי דיילים ואפילו זרקו עליהם מצתים וסיגריות בוערות. זה ממש לא נעים”.

הדפס כתבה

8 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שונאי ברסלב
    02/08/2016 12:22
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אני נהנה מאתר שלכם מזה זמן .
    לאחרונה שמתי לב שיש לכם שנאה תהומית ופוביה לכל מה שקשור
    לחסידות הנפלאה היחידה שמצליחה לקרב המון יהודים יקרים לכור מחצבתם
    תתביישו לכם.
    אתם לא שונים משאר אתרים שמאלנים שונאי ישראל..
    אבל זה לא יעזור לכם רבנו הקדוש רבי נחמן זכותו ייגו עלינו אמר כבר מזמן
    ניצחתי ואנצח לא יזור לכם שום כתבה נמוכה כזו או אחרת.

    • יעבץ   03/08/2016 01:09

      היום ברסלב הוא שם נרדף לאדם חסר ישוב הדעת לא שפוי ומזלזל בעצם הוויתו בעולם,
      אם רק יכל היה בוחר להיוולד להתבודדות.
      והטעות המרה היא: כוונת הבורא היא בדיוק להיפך – לא התבודדות אלא התוועדות!!
      עם היצר הרע נלחמים כמה יחד ולא לבד…

    • אברך ביתרי   03/08/2016 11:59

      אף אחד לא יאמין לכם, בכלום.
      אני לא איש של מחלוקות אוהב את כולם חסידים אשכנזים ספרדים מכל השיטות והזרמים, כל קהילה ודרכה בעבודת השם.
      לכולם יש יתרונות ולצערי גם חסרונות, כן, גם לי הקטן.
      אבל ההתנהגות שלכם בכל מקום שאתם מגיעים, היא לא של תורה, לא של יראת שמים, החזרה בתשובה שאתם מנפנפים בה, היא כמו נפנף של מנגל עושה הרבה רוח והמון עשן, אתם עשיתם נזקים לתושבי ביתר, הן בחומר, והן ברוח, הקללות שלכם היו דבר חדש בנוף של עיר חרדית בריאה וטובה, ההשתלטות על בתי כנסת באזור קדושת לוי לצורכי שינה אכילה עם נשותיכם בבתי הכנסת הליכלוך שנישאר ההצקות למתפללים, לא מתישב עם אף צורה ביהדות החרדית, הבאתם את התרבות החילונית הברברית הנפשעת לציבור שלנו, עדיף שהייתם נשארים חילונים, לא פוגעים במרקם החרדי על כל זרמיו.

      עדיף שהייתם מחללים שבת כשוגגים כתתינוק שנשבה, ולא רומסים במזיד כל ערך יהודי בשם התורה.
      אני לא רוצה לחנך אתכם אתם בטוחים שאנחנו סיטרא אחרא, רק שלא תצפו שיאהבו אתכם או את מי שחינך אותכם כך, אני לא מכיר את ברלנד שלכם, אבל טוב שהוא תקוע במדבר

  2. זה מדהים.
    02/08/2016 14:02
    נחי
  3. עברתם מהרב ברלנד לכלל ברסלב?
    וגם עם כן ויש כתבה על זה בערוף או באתר חילוני למה לפרסם כאן?
    סתם להכפיש את שמם?
    פעם חשבתי שאתרים חרדיים נפתחו כדי להגן עלינו מפני התקשורת הזרה….אבל מסתבר שאתם מתחרים מי מכפיש יותר.

  4. תודה על הכתבה
    02/08/2016 19:28
    בתיה
  5. הגיע הזמן באמת שהנוסעים יגיעו בזמן ולא בלחץ וגם שיתנהגו בדרך ארץ ובשקט.

  6. אוי ואבוי
    03/08/2016 02:20
    נירה
  7. אלו שנקראים יהודים הורידו את היהדות לרמה הנמוכה ביותר שהיא אי פעם הייתה, אפילו בתקופת המלכים שחלק מהעם עדיין עבד עבודות אלילים לא היה ביזוי כזה של הדת, “עבודת מתים” הלא בתנך (שלי לא שלהם) כתוב במפורש “לא המתים יהללו יי ולא יורדי דומה” התורה (שלי) הייתה תורת חיים, “וחייתם בה” ואילו היום רחמנא ליצלן המתים חשובים יותר מהחיים הנסיעה לאומן – התבזות, הרב מת !!! הוא ומקובלים ורבנים אחרים ,שום ישועה לא באה ממהם ולא תבוא!! עובדי גוויות,

    • שלום   03/08/2016 15:55

      אני שמח שהצלחתי להוציא את הרעל שלכם החוצה. באמת מאז,שהתחלתי להסתובב ברחובות ובשכונות שלכם ראיתי ונפגשתי רק עם אנשים מתורבתים נקים נופת צופים בלי אפליות בין המגזרים השונים כבוד בין איש לרעהו ממש התנהגות ראויה לציון שלא לדבר על נהיגה בכבישים בזמן החופשות ברכבים שכורים שיכורים שנתנו להם רשיון. דרך אגב יש לכם המון מה ללמוד מהחילונים נכון לא הכול אבל הרבה .
      למדתי ממכם כמה קל לשנוא כל דבר שונה ממכם ומחלוקות על ימין ושמאל. חברים יקרים לראות רק את הטוב שבישראל ולא לחפש את הרע בזה נכשלתם.

  8. עז הפנים שהעלה כתבה המקטרגת על יהודי ארץ ישראל
    07/08/2016 21:29
    פראסטיק
  9. ועל יהודים יקרים הרוצים לצאת מהבהמיות שלהם בזכות נכד הבעל שם טוב מחבר הליקוטי מוהרן ומגלה תיקון הכללי אשר האש שלו בוערת ביתר שאת ושיריו מעוררים כל לב יהודי כפי שחזה ברוח קודשו.
    עונשו של עז פנים זה יבוא עליו עוד הלילה ולא ינצל אלא אם יאמר התיקון כללי ויבקש מחילה מאיש אלוקים קדוש ונורא זה.