נתניהו ברמז עבה לבנט ושקד: “יש פוליטיקאים שרוצים למצוא חן בעיני התקשורת”

ראש הממשלה התייחס למשבר בקואליציה, תקף את השרים בנט ושקד, והסביר מדוע לקח את תיק התקשורת: "זו בדיוק הסיבה שלקחתי על עצמי את תפקיד שר התקשורת - כי אני יכול לעמוד מול כל הלחצים של כלי התקשורת. רק אני יכול לעמוד בלחצים ובמתקפות"
קובי פינדרוס
כ"ו תמוז התשע"ו / 01.08.2016 17:18

ראש הממשלהבנימין  נתניהו התייחס בפתח ישיבת סיעת הליכוד בכנסת למשבר החמור סביב דחיית תאגיד השידור הציבורי, תוך שהוא שולח רמז לשרים נפתלי בנט ואיילת שקד: “יש פוליטיקאים שרוצים למצוא חן בעיני התקשורת”.

“התחרות בתקשורת היא מהלך חשוב לדמוקרטיה הישראלית ויש בו צדק הסטורי”, אמר נתניהו, “תחרות היא ההיפך משליטה בתקשורת. היא תעביר את הכוח לאזרחים והם יחליטו. אני מבין שיש רצון של פוליטיקאים למצוא חן בעיני כמה גורמים בתקשורת, שרוצים לשמר את המונופול שלהם על מה שהציבור ישמע ויקרא”.

נתניהו המשיך: “זו בדיוק הסיבה שלקחתי על עצמי את תפקיד שר התקשורת – כי אני יכול לעמוד מול כל הלחצים של כלי התקשורת. רק אני יכול לעמוד בלחצים ובמתקפות”, הוסיף ראש הממשלה. “התפקיד שלנו הוא לעשות את מה שנכון לציבור – תחרות, תחרות ועוד פעם תחרות. זה בדיוק מה שנעשה”.

דבריו של נתניהו מגיעים לאחר בוקר סוער, שלווה בהשלכת רפש בין חברי הקואליציה. מאז שעות הלילה פרסמו הליכוד והבית היהודי הודעות חריפות אחת נגד השנייה והאשימו כל אחת בתורה בתמיכה במפלגות השמאל.

אנשי מפלגתו של בנט תקפו את הליכוד ואמרו כי נתניהו יורה בתוך הנגמ”ש, כדי להכניס את בוז’י – ובליכוד מיהרו להגיב: “בנט חופר מנהרות מתחת לשלטון הליכוד”.

יו”ר האופוזיציה יצחק הרצוג כתב בטוויטר שלו: “אומרים שהאופוזיציה אף פעם לא מסכימה או נותנת גיבוי לממשלה. כאן יש הבנה ויש קונצנזוס. חופשה או אשפוז – לא משנה הסדר”. סגניתו ציפי לבני הוסיפה: “כחלון צודק. צריך לשחרר את הממשלה לחופשה ולשחרר אותנו מהם. ללא תשלום וללא תאריך חזרה. אם הוא חושב כך, הוא לא יכול להישאר עוד רגע אחד בממשלה”.

עוד לפני ישיבת הסיעה התייחס יו”ר הקואליציה דוד ביטן למתיחות סביב הקמת תאגיד השידור. לדברי ביטן, רוב הח”כים והשרים מהליכוד תומכים בחוק שהוא מקדם לסגירת התאגיד – וראש הממשלה שמתנגד לחוק יצטרך להתיישר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות