רוצה ג’ובים למקורבים? דרעי תקף: למה אין עיתונאים חרדים בתקשורת

השר אריה דרעי בהתקפה חריפה במהלך הדיון על דחיית פתיחת התאגיד הציבורי: "הציבור שאני מייצג לא נמצא בכלל בתקשורת הכללית, מודר משם לחלוטין" • שקד השיבה: "יש את מיכאל שמש בגל"צ הוא כתב מוכשר. מגיע לו פרס"
אריה ריבקינד
כ"ה תמוז התשע"ו / 31.07.2016 15:14

במהלך דיון בישיבת הממשלה על תאגיד השידור הציבורי, טען שר הפנים אריה דרעי כי התקשורת הכללית בישראל אינה משלבת עיתונאים חרדים.

“אני יו”ר מפלגה חרדית ספרדית”, אמר דרעי, “ומייצג אנשי פריפריה וכל אותם אנשים מרגישים נטע זר בתקשורת הישראלית. אני מייצג אנשים שכל הזמן צריכים להתגונן ולהסביר את עצמם בפני התקשורת.

“אני מוכן לתת פרס למי שימצא בתקשורת הכללית עיתונאי חרדי עם כיפה שחורה. אין אף אחד. רק שתדעו: בכלי התקשורת החרדיים יש עשרות עיתונאים חכמים, מוכשרים, כוכבים של ממש, אבל לאף אחד מהם לא נמצא מקום בתאגיד השידור הציבורי, בערוץ 2 או בערוץ 10”.

דרעי המשיך: “גם העיתונאים לענייני חרדים ולענייני דתות הם כולם עיתונאים עם כיפות סרוגות ורובם עויינים את הציבור החרדי – ובעיקר את ש״ס. הציבור שאני מייצג לא נמצא בכלל בתקשורת הכללית, מודר משם לחלוטין״.

יצוין כי דרעי  לא דייק, שכן ישנם עיתונאים ועיתונאיות הנמנים על המגזר החרדי ומועסקים בעיתונות הכללית הכתובה, המשודרת והאינטרנטית.

שרת המשפטים שקד השיבה לדרעי בישיבת הממשלה: “יש את מיכאל שמש בגל”צ הוא כתב מוכשר. מגיע לו פרס”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    Mosar
    01/08/2016 04:14
    Zadk
  1. Arv earie yuo rite