בליכוד עונים ליעלון: “מנסה לגרד כותרות, יאמר הכל כדי שיזכרו אותו”

בליכוד מגיבים על ביקורת שמתח שר הביטחון לשעבר על נתניהו: "הנהגת המדינה עסוקה בשיסוי, אם יש לך חזון אתה לא נבהל מטוקבקים" • "בוגי יהיה מוכן לומר היום כל דבר כדי שמישהו יזכור שהוא קיים"
נחמן גור
כ"א תמוז התשע"ו / 27.07.2016 15:16

שר הבטחון לשעבר בוגי יעלון מתח הבוקר (רביעי) ביקורת על המערכת הפוליטית ועל ראש הממשלה בנימין נתניהו.

“אני לא רוצה לחטוא כלפי כל הפוליטיקאים. ישנם הגונים, אך ישנם גם יותר מדי תפוחים רקובים. ההנהגה המכהנת עסוקה בפלגנות ובפוליטיקה קטנה – פעם נגד ערבים, פעם נגד שמאלנים, פעם נגד להט”ב ועכשיו נגד האשכנזים. אני מכיר את הפוליטיקה הזו של השיסוי – כך הם מנסים לקושש קולות. מנהיגות שבטוחה בעצמה אינה חוששת מהתקשורת, מנהיגות שבטוחה בעצמה לא חוששת מהשמעת דעות אחרות, לא חוששת מהצלחת שרים ותפקידים שמא יתפסו גובה”.

יעלון הוסיף ועקץ ישירות את נתניהו: “אם יש לך חזון אתה לא נבהל מטוקבקים”.

יעלון תקף גם את נתניהו ואת דרעי בגין חקירות המשטרה: “ישנה תחושת בושה וכלימה ממה שקורה למעלה. חקירות שנפתחות ונסגרות, חקירות נגד ראש הממשלה ושר שהינו אסיר לשעבר”.

בליכוד הגיבו על דברי יעלון: “מדובר באותו בוגי שאמר בהפרש של חודשים ספורים ש’איראן היא דאגה קיומית לישראל’ – וכשהועבר ממנו תיק הביטחון שינה את גרסתו וטען שאין דאגה קיומית לישראל.

“בוגי יהיה מוכן לומר היום כל דבר כדי שמישהו יזכור שהוא קיים. לא נתפלא אם בשבוע הבא בוגי יספר שנתניהו קיבל את תכנית אוגנדה ורק בזכותו נשארנו בישראל, רק בשביל לגרד עוד כותרת”, מוסיפים גורמים בליכוד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יעלון
    27/07/2016 15:40
    מרסל
  1. לחברי הליכוד: את יעלון אנחנו זוכרים טוב מאוד העניין הוא שאותכם אנחנו מנסים לשכוח אבל עם התגובות העלובות שלכם אתם לט נותנים לנו