השר ליברמן סייר במחסום חיזמא: לבעיות במחסומים יש פתרונות

שר הביטחון סייר במחסום חיזמא שמצפון לירושלים "כולם סובלים כאן באותה מידה, יהודים ופלסטינים והמצב הזה לא יכול להימשך" • "יש פתרונות ברורים, מנהליים ותשתיתיים, אלא שבמשך זמן רב פשוט לא עשו את מה שצריך"
חיים טוויל
י"א תמוז התשע"ו / 17.07.2016 09:25

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, הגיע הבוקר (ראשון) לביקור במחסום חיזמה על מנת לבחון את הקשיים בהם נתקלים העוברים במקום, יהודים ופלסטינים, ולראות כיצד ניתן להקל עליהם – זאת כחלק מבחינה מקיפה של בעיית התחבורה בכניסות וביציאות מירושלים, בדגש על צפון העיר.

בביקור השתתפו גם ראש עיריית ירושלים, ראש מועצת בנימין ומועצת יש”ע אבי רואה, מחזיק תיק המנהלים הקהילתיים בעיריית ירושלים, משה ליאון, מתאם פעולות הממשלה בשטחים, האלוף יואב (פולי) מרדכי, קציני המנהל האזרחי ופיקוד מרכז ונציגי המתפ”ש, מג״ב ורשות המעברים.

השר ליברמן שמע סקירות ואמר: ״לבעיות במחסום חיזמה ובמחסום קלנדיה, המקשות הן על תושבי ירושלים ובנימין והן על הפלסטינים באזור – יש פתרונות ברורים, מנהליים ותשתיתיים, אלא שבמשך זמן רב פשוט לא עשו את מה שצריך.

“הגעתי לכאן עם הגורמים המתאימים כדי לוודא שהדברים ייעשו מהר והבעיה תיפתר בהקדם. אדבר גם עם שר התחבורה והשר לביטחון פנים על מנת שכל הגורמים יהיו מתואמים ויפעלו כדי להקל על האנשים.

“כולם סובלים כאן באותה מידה, יהודים ופלסטינים, והמצב הזה לא יכול להימשך, עלינו לעשות מה שצריך, לפתור את הבעיות במחסומים האלו ולהקל על כולם״.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות