מתעד הסרטון הדרמטי: “זה מדהים, פשוט סרטון שרואים בו הכל”

אתמול סוכל פיגוע דקירה סמוך לאריאל לאחר שמחבלת ערביה ניסתה לדקור שני חיילים ונוטרלה • נתנאל פרץ, שחלף במקום, תיעד את האירוע כולו במצלמת הרכב שלו: "הלב פעם. לא שיערתי שזה מה שהמצלמה תקלוט" • "אשתי אמרה לי 'יכולת לעשות כסף על הסרטון הזה', אבל האמת שזה ממש לא משנה, העיקר שאנשים ראו את האכזריות הזו"
חיים טוויל
ל' סיון התשע"ו / 06.07.2016 12:39

מצלמת הרכב של נתנאל פרץ, בן 33, תושב היישוב כוכב השחר, תיעדה אתמול (שלישי) כיצד מחבלת ערביה חמושה בסכין מנסה לדקור שני חיילים בתחנת אוטובוס בצומת גיתי אבישר סמוך לעיר אריאל שבשומרון. אחד החיילים הגיב במהרה, ירה לעברה ונטרל אותה בזירה.

“לא שיערתי בחיים שזה מה שהמצלמה תקלוט.  זה היה מדהים, פשוט סרטון שרואים בו הכל”, אמר נתנאל בשיחה עם חדשות 2. “אני חושב שחשוב לנסוע עם מצלמה כי זו תעודת הביטוח שלי, אם קורה משהו בכביש”.

הוא הוסיף: “הכביש הוא מקום מסוכן וחשוב תמיד לתעד את עצמך ואת נתיב הנסיעה שלך. נסעתי בנסיעה רגילה ופתאום קלטתי את זה, מיד הבנתי מה אני רואה – מחבלת שמנסה לדקור שני חיילים והם מכוונים עליה נשק”.

נתנאל המשיך להתקדם עם מכוניתו. ”חשבתי לעצור אבל כבר הבנתי שהחיילים סיימו את האירוע. הלב כמובן פעם, לא כל יום רואים דבר כזה”.

לאחר סיכול הפיגוע, הוא לא היסס ומיהר לפרסם את התיעוד: “אני חושב שהיה חשוב להראות את זה, מסיבה אחת פשוטה: המדינה לא עושה כלום נגד הטרור הזה. אני מסתובב בכבישים ואני רואה, הכל פרוץ. בגלל זה יש חשיבות גדולה לסרטון. שאנשים ייראו עם מה אנחנו מתמודדים”.

פרץ הוסיף וסיפר: “אשתי אמרה לי ‘יכולת לעשות כסף על הסרטון הזה’, אבל האמת שזה ממש לא משנה, העיקר שאנשים ראו את האכזריות הזו”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איזו מצלמה זו נתנאל? אפשר דגם ויצרן?
    06/07/2016 15:07
    תותית
  1. בבקשה תכתוב לנו איזו סוג מצלמה או תשלח קישור מהיכן קנית …
    תודה