אהרן לפידיס: האיש שהפך למליונר ממכירה של שטויות באלפי דולרים

את העיסקה הראשונה שלו עשה אהרן לפידיס כשהיה בן 10: הוא הצליח למכור את כל הצעצועים הישנים שבחצר שלו בתוך 45 דקות • מאז הוא הפך את איתור הפרטים הבלתי רצויים לאמנות והפך למליונר
אליעזר היון
ט"ז סיון התשע"ו / 21.06.2016 22:39

רוצים להיות מיליונרים? תתחילו למכור שטויות. נשמע לא ריאלי? זה בדיוק מה שעשה אהרון לפידיס מארצות הברית, והצליח לא רע.

כשאהרון לפידיס היה בן 10, אמא שלו עשתה איתו עסקה: אם הוא יעזור לה ולאביו במכירת החצר שלהם וימכור את הצעצועים הישנים שלו, הוא יוכל להשתמש בכסף שהרוויח, כדי לקנות צעצועים חדשים.

לקראת הצהריים, הוריו של לפידיס נכנסו לביתם בדנבר שבמדינת קולורדו, כדי להכין ארוחת צהריים, והותירו את הילד אחראי על המכירה.

“הם נעדרו ל-45 דקות בלבד והכיסים שלי כבר היו מפוצצים בכסף”, צוטט לפידיס ב’מאקו’, “והם היו כל כך גאים בי, עד שהם גילו שחצי מהרהיטים שלהם נעלמו”.

מאז הפך לפידיס את הרעיון לשיטה: הוא מחפש פריטים מעניינים ואז מוכר אותם מחדש באתרים כמו eBay, קרייגליסט או במכירה ישירה.

הפריטים לא חייבים להיות יוקרתיים. פעם אחת הוא מצא צעצוע פח ישן שיוצר בתחילת המאה ה-20 ב-12 דולר, ומכר אותו ב-1,000 דולר.

בסרטון שהופק עליו ניתן לראות כיצד סוחר אהרן עם אורגנים ישנים, בובות עתיקות, כובעי צילינדר וקנייטש מהוהים (כן, יש אנשים שמוכנים לשלם עבורם) ואפילו ציורים של דמויות מסרטי ילדים: “סרטי אנימציה נערכו מאלפי ציורים, לעתים הציורים האלו שווים אלפי שקלים והבעלים שלהם פשוט לא מודעים לזה. העצה שלי: תדעו מה יש לכם ביד”.

888

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות