אריה דרעי העתיק ציוץ של יוסי אליטוב – וגרר תגובות לעג ברשת

העיתונאי יוסי אליטוב, צייץ בעמוד הטוויטר שלו תגובה על האמירה האומללה של מגישת ערוץ 10 אושרת קוטלר: "ההתנצלות המהירה של קוטלר מוכיחה שש״ס הצליחה במשימתה" • דקות אחר כך צייץ דרעי ציוץ זהה • עורך דה מארקר: "הופרדו בלידתם"
אבי כץ
י"ג סיון התשע"ו / 19.06.2016 00:55

לאחר שידור כתבה במהדורה של ערוץ 10 על עזרי טובי, דובר היישוב יצהר ואיש הסברה שסרטונים בכיכובו מגיעים למיליונים ברחבי העולם, הגיבה המגישה אושרת קוטלר: “יודע לשיר, יודע לערוך, יודע לביים ואין ספק שמדובר במתנחל שפוי, יש גם כאלה, מתברר, אפילו ביצהר” – ועוררה את הזעם ברשת.

בין המגיבים, זמן קצר אחרי השידור, היה העיתונאי יוסי אליטוב, שצייץ בעמוד הטוויטר שלו: “ההתנצלות המהירה של קוטלר מוכיחה שש״ס הצליחה במשימתה. התקפות על ציבורים כבר לא עוברים בשקט”.

לא חלפו אלא כמה רגעים, ובעמוד הטוויטר של אריה מכלוף דרעי – מי שמעסיק צוות נרחב של דוברים – הופיע ציוץ זהה לחלוטין: “ההתנצלות המהירה והברורה של אושרת קוטלר הערב, הוכיחה שש״ס הצליחה ליצור שינוי: התקפות על ציבורים בישראל לא עוברות יותר בשקט”.

הציוץ הזהה גרר מיד לעג ברשתות החברתיות.  

רותם שטרקמן, עורך ‘דה מרקר’, הציג את שני הציוצים וכתב: “הופרדו בלידתם”. 

אליטוב, דרעי

 

 

בתגובה כתבו גולשים: “אוי, זה נהדר”, ו-“קצת נחת לקראת שבוע חדש”, בעוד שגולש חרץ בלעג:  “דמיון מצמרר”.

עיתונאי וואלה, יקי אדמקר, היה ענייני יותר והגיב על הציוצים: “מגוחך מי שמשווה בין דברים שנאמרו בשידור חי. בפריים טיים. לבין דברים שנאמרו, אם בכלל, בחדר סגור. קוטלר התנצלה אבל סדן טוען שאין לו ממש על מה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לבריאות לאריה
    19/06/2016 09:33
    הנושרתמפתוחי חותם תל אביב
  1. לא קרה כלום