בכירה בערוץ 10 באמירה אומללה: “מסתבר שיש גם מתנחלים שפויים”

לאחר כתבה ששודרה על איש ההסברה עזרי טובי מיצהר ומלחמתו בתנועת החרם על ישראל, אמרה אושרת קוטלר: "מדובר במתנחל שפוי, יש גם כאלה, מתברר" - ומיהרה אחר כך להתנצל • טובי לגלג: "קשה להיות השפוי היחיד ביו"ש"
אבי כץ
י"ג סיון התשע"ו / 18.06.2016 23:32

אושרת קוטלר, מגישה בכירה בחדשות 10 הופתעה לגלות שיש גם מתנחלים שפויים, כלשונה, ביהודה ושומרון.

לאחר כתבה ששודרה הערב (מוצאי שבת) על איש ההסברה עזרי טובי מיצהר ומלחמתו בתנועת החרם על ישראל, הגיבה קוטלר: “יודע לשיר, יודע לערוך, יודע לביים ואין ספק שמדובר במתנחל שפוי, יש גם כאלה, מתברר, אפילו ביצהר”.

הפרשן הפוליטי של ערוץ 2, עמית סגל, צייץ: “ממתין במתח לראות מי מעובדי וראשי חדשות 10 ייצא מגדרו נגד ההתבטאות המכוערת הזו. או שזה שמור רק לרמי סדן?”

מחדשות 10 נמסר כי גולן יוכפז, מנכ”ל חדשות 10, שוחח מיד בתום השידור עם קוטלר שהתנצלה על ניסוח הדברים. ”קוטלר הבהירה שכוונתה היתה לתמוך ברוח המתונה שנשמעת בקרב תושבים בהתנחלות יצהר. היא תבהיר זאת בצורה מסודרת בשבוע הבא בתוכניתה”.

זמן קצר אחר כך התנצלה קוטלר בעמוד הפייסבוק של התכנית וכתבה: “הערב שידרנו ב’המגזין’ כתבה שבאה לפרגן לדובר מוכשר שמייצג את מפעל ההתנחלויות בפייסבוק וזוכה להצלחה בינ”ל מרשימה.

“בתום הכתבה החלטתי להמשיך ולפרגן לעזרי טובי, שגם שר יפה בעיניי – וציינתי שטוב לדעת שיש מתנחלים ‘שפויים’ במרכאות, אפילו בהתנחלות כמו יצהר. כוונתי הייתה כמובן למתינות שמגלה טובי, ורבים נוספים כמוהו, ואני מצרה על כך שהניסוח הספונטני לא היה מוצלח ולא תאם את כוונתי”.

מיד אחר כך הוסיפה: “אם זה עדיין לא מספיק ברור – אני מתנצלת אם הובנתי לא כהלכה. אני בהחלט לא חושבת שציבור המתנחלים הוא ציבור לא שפוי, נ ק ו ד ה”.

חבר הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי הגיב: “ההתנצלות של קוטלר לא תכסה על מה שהיא חושבת ואיך שהיא מסקרת אירועים. זה חזק בד.נ.א. והערב זה גם מהפה. אבל זה תמיד אצלה בראש. ולא רק אצלה”.

מזכ”ל שלום עכשיו יריב אופנהיימר הגיב: “המהירות בה התנצלה אושרת קוטלר מוכיחה את כוחו הבלתי מעורער של ציבור המתנחלים”.

עזרי טובי עצמו הגיב בפוסט שפרסם בפייסבוק, שצבר מאות שיתופים, וכתב בלעג: “קשה להיות השפוי היחיד ביו”ש”. הוא הודה לערוץ 10 ולכתב רועי שרון על הבמה, אך רמז לבסוף כי דעתו אינה מרוצה מההתבטאות: “תודה לישוב השפוי הזה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מתנחלים שפויים
    19/06/2016 09:14
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. חוצפתם של שדרני ערוץ 10 עוברת כל גבול הגברת הגאונית קובעת בודאות שיש מתנחלים שפויים מי הסמיך את הגברת החכמה מערוץ 10 לקבוע שפיות