מתקפה על השרה מירי רגב: “בשורה מרה, כי את שותפה לסדום ועמורה”

השרה מירי רגב יצאה לחגוג במצעד בתל אביב, פרסמה תמונות ואמרה: "גאה בכם ומחזקת אתכם. צריכים לעשות יותר עבורכם" • גולשים תקפו: "משתפת פעולה עם גועל נפש וחורבן של העם היהודי וערכיו" • במשמר הכנסת הציבו אבטחה על ח"כ אמיר אוחנה מחשש שיפגעו בו במצעד
אריה ריבקינד
כ"ו אייר התשע"ו / 03.06.2016 14:08

איפה הבושה? שרת התרבות מירי רגב השתתפה היום (שישי) במצעד המתקיים בתל אביב.

רגב העלתה לדף הפייסבוק שלה תמונות ואמרה: “הגעתי יחד עם חברי הקהילה הגאה בליכוד לתמוך ולחבק את כל הנוער, הנשים והגברים שלא תמיד זוכים לחיבוק מהבית. אני גאה בכם ומחזקת אתכם, תהיו מי שאתם, אנחנו צריכים לעשות יותר עבורכם כי מגיע לכם כמו לכל אחד אחר”.

השתתפותה של השרה גררה ביקורת מצד חברי כנסת שאמרו: “לקואליציה אין מה לחפש שם”.

חלק מהגולשים בדף הפייסבוק של השרה הגיבו בזעם. “הפעם לא ציפית ממך לבשורה מרה כזאת, כי את שותפה לסדום ועמורה”, כתב אחד הגולשים. הגולשת שירה לוי כתבה: “אם אני הייתי בתפקידך אולי הייתי עוזרת להם לקדם, אבל לצעוד איתם ככה בפומבי? זה כבר איבוד פרופורציות”.

והגולש שלמה לוי הגיב: “חבל חבל חבל מירי, היית ממלכתית ועכשיו את משתפת פעולה עם גועל נפש וחורבן של העם היהודי וערכיו. בושה לעם ישראל לראות את הצד המכוער הזה”.

יוסי בן הרוש כתב: “למה את נגררת לסדום ועמורה. מאוכזב ממך”.

מהלך המצעד העלתה ח”כ מיכל רוזין תמונה שלה לטוויטר ועל דש חולצתה סטיקר עם הכיתוב: “נמשך לסמוטריץ'”. בתגובה צייץ הח”כ מהבית היהודי, שארגן בעברו את מצעד הבהמות נגד המצעד: “אני נשוי באושר וגאה להיות אב במשפחה נורמלית עם אבא אמא וילדים חמודים”.

בתוך כך, קצין הכנסת החליט להציב אבטחה קבועה סביב חבר הכנסת אמיר אוחנה מהליכוד מחשש כי פעילים במצעד הנערך היום בתל אביב יפגעו בו.

ח”כ אוחנה הודיע כי ישתתף במצעד על אף האיומים על חייו.

ח”כ אוחנה, שנכנס לכנסת  בחודש דצמבר בעקבות התפטרותו של שר הפנים סילבן שלום, סופג ביקורת חריפה מצד צועדי המצעד בגלל היעדרותו מהצבעות על הצעות חוק שמבקשת לקדם אינטרסים של קהילת הצועדים בישראל.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עוד פרחה צבועה ומגעילה
    03/06/2016 14:28
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. מתועבת

  2. ליכוד חרא!
    03/06/2016 14:34
    חילוני!!!
  3. איפה וידר שזה שמופקד על הגרעין החרדי( עאלק) בליכוד!!!
    גועל נפש רוצים לשמוע את התגובה שלו!!!

  4. אמיר או חנה ?
    04/06/2016 23:49
    אמיר או חנה ?
  5. אמיר או חנה ?