עונש קשה: בית המשפט גזר שנתיים מאסר על הזמר קובי פרץ

בית המשפט השלום בתל אביב גזר עונש חמור על הזמר קובי פרץ: 24 חודשי מאסר בפועל, 3 שנות מאסר על תנאי, ו-175 אלף שקלים קנס • פרץ, המקורב לרב שלום ארוש, אמור להתייצב ב-13 ביוני בכלא - אך פרקליטיו ביקשו לעכב את ביצוע העונש
אבי כץ
ח' אייר התשע"ו / 16.05.2016 15:30

שופטת בית משפט השלום בתל אביב, לימור מרגולין-יחידי, גזרה עונש של 24 חודשי מאסר בפועל וקנס כספי בסך 175 אלף שקלים על הזמר קובי פרץ.

פרץ, הידוע כמקורב לרב שלום ארוש מישיבת ‘חוט של חסד’, הורשע בשורה ארוכה של עבירות מס ועבירות כלכליות, ביניהן חמש הרשעות בהשמטת הכנסות, חמש הרשעות בהכנה וקיום פנקסי חשבונות כוזבים, חמש הרשעות בשימוש במרמה, עורמה ותחבולה ועוד.

בית המשפט קבע כי בין השנים 2009-2005 העלים פרץ הכנסות בהיקף כולל של 5.8 מיליון שקלים.

בדיון בטיעונים לעונש ביקשה הפרקליטות לגזור על פרץ עונש של 48 חודשי מאסר בפועל וקנס כספי בסך 200 אלף שקל.

הזמר אמור להתייצב לביצוע העונש בעוד כחודש – ב-13 ביוני. עם זאת, פרקליטיו ביקשו עיכוב של ביצוע העונש. השופטת הסכימה, בתנאי שיופקדו ערבויות.

בהחלטתה ציינה השופטת כי התרשמה “מעשייתו של פרץ למען הזולת, שעל כך הוא ראוי לשבח”, אבל הדגישה כי “במעשיו יש הקטנה של קופת המדינה שנועדה לסייע לחלשים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    קובי פרץ
    17/05/2016 07:42
    מירי
  1. כל העליהום הזה ממש מוגזם. ושנתיים מאסר זה ממש אבל ממש מוגזם .לא עשה איזה פשע נוראי ולא רצח אף אחד, אפשר היה לבקש כופר. ישנם פושעים במדינה הזו עם עבירות נוראיות ולא קיבלו מאסר שנתיים. ניתן היה לסגור זאת בתשלום ולא להרוס את חייו. מוגזם!