בעלי תפקידים בקדימה מואשמים בגניבת 2,250,000 ש”ח מהמפלגה

גזבר המפלגה לשעבר ויועץ חיצוני למפלגה מואשמים בשליחת יד בכספי המפלגה • מנהל מערכות המידע במפלגה מואשם גם הוא בכתב האישום: הקים חברה פרטית בבעלותם אשר סיפקה את ציוד המחשוב למפלגה בסכום של כמיליון שקלים
חיים טוויל
ח' אייר התשע"ו / 16.05.2016 11:09

כתב אישום הוגש הבוקר (שני) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד יצחק חדד, מרדכי מימון וחנוך חזין, שהיו בעלי תפקידים במפלגת קדימה בין השנים 2006-2011.

כתב האישום הוגש גם נגד החברות י.ע.ל.ם השקעות בע”מ, י.פ.ל השקעות וניהול נכסים בע”מ וח.מ.א.ק השקעות טכנולוגיות בע”מ.

כתב האישום מייחס לנאשמים ולחברות, כל אחד על פי חלקו, עבירות של גניבה על ידי מורשה, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, רישום כוזב במסמכי תאגיד, מרמה והפרת אמונים בתאגיד, פגיעה בפרטיות, החזקת מאגר מידע שלא כדין ועבירות הלבנת הון.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עוה”ד הילה גבאי ופנינית בן-עמי, חדד – שכיהן כגזבר המפלגה – ומימון, שהועסק כיועץ חיצוני למפלגה, שלחו יד במרמה בכספי המפלגה בסכום של כ-2,250,000 ש”ח לצורך שימושם הפרטי, תוך ביצוע רישומים כוזבים על מנת להסוות את פעילותם.

כמו כן נאשם חזין, מנהל מערכות המידע לשעבר של המפלגה, כי פעל בשיתוף  עם מימון, על דעתו של חדד, להקמת חברת ח.מ.א.ק., חברה פרטית בבעלותם אשר סיפקה את ציוד המחשוב למפלגה בסכום של כמיליון שקלים.

הדבר נעשה תוך הסתרת האינטרסים הפרטיים של הנאשמים בחברה, מן הגורמים הרלוונטיים במפלגה.

בנוסף, מואשמים חדד וחזין כי החזיקו במאגרי מידע בלתי חוקיים ועשו בהם שימוש, תוך פגיעה בפרטיותם של פעילי המפלגה בעת תקופת הבחירות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות