החשדות נגד השר אריה דרעי: ענייני כספים מתקופתו כאיש ציבור

יותר מחודש אחרי שהיועץ המשפטי לממשלה הורה למשטרה לפתוח בחקירה פלילית נגד שר הפנים אריה דרעי, מדווח ערוץ 10: החשדות החמורים בפרשה אינם נוגעים רק לִנכסי הנדל"ן עליהם דיווחו בכלי התקשורת, אלא לעניינים כספיים הנוגעים לתקופת היותו איש ציבור • יו"ר ש"ס עצמו טרם נחקר בפרשה
יוני גרין
כ"ה ניסן התשע"ו / 02.05.2016 22:03

מאז הודיע היועץ המשפטי לממשלה, ד”ר אביחי מנדלבליט, לפני חודש על החקירה שמנהלת המשטרה נגד יו”ר ש”ס, אריה דרעי, פורסם בכלי התקשורת על עסקאות נדל”ן רבות בהן הייתה מעורבת משפחת דרעי, שכביכול נמצאות במוקד החקירה.

אלא שהערב (שני) מפרסם העיתונאי ברוך קרא בחדשות 10 כי החשדות החמורים ב’תיק דרעי’ אינם נוגעים רק לִנכסים אלה, אלא לעניינים כספיים הנוגעים לִתקופת היותו איש ציבור.

קרא מציין, כי חלק מהעסקאות שאליהם התייחסו בכלי התקשורת השונים אכן נוגעים לחקירה המדוברת, אבל הם אינם מייצגים את החשדות החמורים יותר.

כשבוע לפני חג הפסח נחקר אחיו של שר הפנים, עו”ד שלמה דרעי. לצד שלמה, המכונה מומו, נחקרה גם בתו ושני קבלנים ידועים במגזר החרדי בירושלים. על יתר פרטי החקירה מוטל צו איסור פרסום.

דרעי עצמו  עדיין לא נחקר. לפי הדיווח, מסתמן כי חקירת הפרשה עומדת להיות ארוכה ומסובכת, זאת בניגוד לחקירת הפרשה שבה מעורב יו”ר המחנה הציוני יצחק הרצוג, שם עומדת המשטרה להודיע כי לא נמצאו ראיות.

נזכיר כי מיד לאחר ההודעה על פתיחת החקירה, הודיע דרעי: “מרגע פירסום הבדיקה אמרתי כי אני מוכן מידית לענות לכל שאלה. אשתף פעולה עם גורמי אכיפת החוק ואני משוכנע שתשובותיי יבהירו כי פעלתי ללא דופי”.

מספר ימים אחר כך, פרסם דרעי הודעה לתומכיו ומעריציו, בה נאמר: “ימים לא פשוטים עוברים עלי ועל משפחתי, ואני יודע שגם לכם קשה, אין לי שום מושג על מה חוקרים, כמוכם אני ניזון מהתקשורת אולי קצת פחות מכם.

הודעתי כבר שאשתף פעולה ואענה על כל מה שאתבקש. לא נפל דופי בכל פעולותי.. כמובן אני אוחז בנשק של אבותינו והוא להתפלל לפני בורא עולם, ולזכור שאין עוד מלבדו כפשוטו ממש”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    דרעי הבייתה!!!!!!!
    02/05/2016 22:31
    אלי ישי מתגעגעים אליך
  1. אתה לא מסוגל לתפקד, כל הציבור החרדי מפסיד!!!
    לך לנהל את הדירות הרבות שלך!!1
    נוח על משכבך בספסופה.

  2. הכלבים נובחים, והש
    03/05/2016 05:47
    השפוי
  3. הכלבים נובחים , והש”סיירה עוברת!
    נא להמשיך לנבוח, ולאכול ת’לב בכייף.