בזכות הבנות שנעלמו: בעל אתר נופש חגג בר מצווה לראשונה בחייו

מנהל מתחם הנופש, שבסמוך אליו אותרו שתי הנערות מבית ספר חב"ד שנעדרו מאז שבת, יהודי שמעולם לא הניח תפילין החליט לחגוג בר מצווה, לזכות הנערות • האמא של אחת הנערות: "לעולם לא נשכח את הנס" • צפו בהנחת התפילין והחגיגה המאולתרת
נתן פרל
ג' ניסן התשע"ו / 10.04.2016 21:37

קית אובזה, מנהל מתחם הנופש שבסמוך אליו אותרו שתי הנערות רבקה משה וברכה כץ, בנות ה-16 מבית ספר חב”ד במיאמי שנעלמו מאז יום שבת – הניח תפילין לראשונה בחייו.

קית החליט להניח תפילין בפעם הראשונה בחייו, לאחר שנודע כי הבנות אותרו בחיים. הוא נעזר ברב צבי קניקוב ואחיו הרב יוסף קניקיוב, שניהם מנהלי בתי חב”ד באורלנדו.

“אמרתי לו שהיום הוא הבר המצווה שלך,” אמר הרב צבי קניקוב. “ואתה צריך תמיד לזכור כי כאשר דברים נראים כאילו הם לא מסתדרים – תזכור את את היום הזה שהוכיח שחושך יכול להפוך לאור”.

“התברר שמנהל המלון יהודי ומעולם לא הניח תפילין”, סיפר שלוימי קטן, אחד מחסידי חב”ד תושבי מיאמי שהגיעו לאורלנדו כדי להשתתף בחיפושים ל-col. “השלוחים, הרבנים-אחים קוניקוב, שלוחי הרבי באורלנדו, חגגו עמו בר-מצווה”.

הבנות, רבקה משה וברכה כץ נסעו במסגרת בית הספר לשבת גיבוש בעיר אורלנדו שבפלורידה, מרחק של כשלוש שעות נסיעה ממיאמי.

שתי הנערות יצאו לטייל בשעה 15:00 אחר הצהריים של שבת, והיו אמורות לחזור בערך בשעה 17:30 בערב –  אולם מאז נעלמו עקבותיהן. הן אותרו היום בצהרים בתוך יער בוצי.

ההורים של שתי הנעדרות עדיין מנסים להירגע מהלחץ של 24 השעות האחרונות.

“לעולם לא נשכח את הנס הזה וכל קידוש השם שנעשה”, אמרה ציפורה משה, האמא של רבקה, תושבת נורט מיאמי ביץ. “אני באמת כל כך אסירת תודה לבורא עולם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות