ארדן נגד סער: “הציבור מבין שיש אינטרס פוליטי בדבריו”

השר לביטחון פנים תקף את דברי בכיר הליכוד לשעבר, לפיהם הממשלה אינה מצליחה למגר את הטרור: "ההתבטאות של גדעון סער מעידה על חוסר התמצאות והבנה"
נחמן גור
ג' אדר ב' התשע"ו / 13.03.2016 00:33

השר לביטחון פנים גלעד ארדן תקף אמש (מוצאי שבת) את השר לשעבר גדעון סער – לאחר שהאחרון מתח ביום חמישי, בראיון שהעניק לגל”צ, ביקורת חריפה על הממשלה, שלדבריו אינה פועלת למיגור הטרור.

בראיון שהעניק ל’פגוש את העיתונות’ בערוץ 2 – אמר ארדן: “ההתבטאות של גדעון סער מעידה על חוסר התמצאות והבנה, והציבור גם מבין שיש אינטרס פוליטי מאחורי הדברים”.

לדבריו, “כמו לכל אזרח במדינה יש לסער את הזכות לומר את שעל ליבו, אבל עניינית הוא לא צודק”, אמר ארדן.

השר לביטחון הפנים התייחס למצב הביטחוני ואמר, כי קשה לאמוד תוצאות במבחן הזמן בטווח הנראה לעין. “אי אפשר לקבוע עדיין אם מצליחים או לא מצליחים למגר את הטרור. ישראל מתמודדת עם סוגים כאלה ואחרים של טרור כבר למעלה מ-100 שנה, ובכל פעם עושה את ההתאמות הנדרשות.

“הפעם זה גל טרור שהוא חלק מההקצנה האיסלאמיסטית בעולם ובעל מאפיינים אחרים: אין ארגון טרור שעומד מאחוריו, הנשק פשוט ונמצא בכל בית, המפגעים מחליטים מהרגע להרגע שהם יוצאים לפגע. לכן נדרשו שינויים – שהתבצעו… ראש הממשלה יודע להילחם בטרור”, התעקש השר, “מעולם לא היה כאן אפס טרור, ולכן המצב היום הוא לעומת מה שהיה עלול לקרות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות