‘שלושים’ לחייל החרדי ישי רוסלס ז”ל שנהרג: שכונה תוקם על שמו

בטקס לציון ה'שלושים' למותו של ישי ז"ל, נשא דברים אחיו מיכאל: "אני עוד לא מצליח לעכל, יש הרבה שאלות ואי הבנות, אבל יש דבר אחד שאנחנו לא שוכחים: יש בורא לעולם"
נחמן גור
ב' אדר א' התשע"ו / 11.02.2016 17:57

אתמול (רביעי) נחנכה ביישוב כוכב יעקב שכונה חדשה על שמו של קצין גדוד ‘נצח יהודה’, סרן ישי רוסלס ז”ל,  שנהרג לפני חודש בתאונה בצאלים. השכונה החדשה תיקרא “שכונת ישי”.

בטקס, בהשתתפות מפקד הגדוד וראש מועצת מטה בנימין, נערך גם סיום ש”ס משניות, שלמדו חבריו של ישי ז”ל לגדוד החרדי.

ראש המועצה, אבי רואה, אמר באירוע כי הוא מקווה ששכונה זו תגדל ותתפתח. בהמשך נשא דברים מפקד גדוד ‘נצח יהודה’, סא”ל אורי לוי, ושיתף את הנוכחים כיצד השפיע ישי ז”ל על פעילות הגדוד בחודשים האחרונים.

לדבריו, ההחלטה להעביר את הגדוד לתעסוקה מבצעית בגזרת צפון בנימין, בה מוצב הגדוד בחודשים האחרונים, התקבלה לאחר שיחה שקיים עם סרן רוסלס ועם קציני הגדוד.

בשיחה, סיפר סא”ל לוי, אמר ישי ז”ל לנוכחים: “גם אם קשה צריך לבצע, ועלינו להתאמץ בעזרת ה’ להצליח בכל משימה”.

רב הגדוד, סרן הרב שאול עבדיאל, סיפר כי ההחלטה לסיים את הש”ס התקבלה עוד לפני הקבורה, בעקבות עשרות פניות של חיילי ובוגרי הגדוד לקיים לימוד משניות לעילוי נשמתו של ישי ז”ל. רב הגדוד סיפר על השמחה התמידית שהייתה לישי ז”ל, על מעלת וחובת השמחה בעבודת ה’ וקבלת הטובה והרעה מאת ה’ בשמחה.

בהמשך ניתנו שיעורים על ידי המרא דאתרא של ישוב כוכב יעקב, הרב שאול דוד בוצ’קו והרב יואל שוורץ, ממקימי עמותת ‘נצח יהודה’.

בסיום האירוע נשא דברים אחיו של ישי ז”ל, מיכאל. האח שיתף את הנוכחים ברגשותיו: “אני עוד לא מצליח לעכל, יש הרבה שאלות ואי הבנות, אבל יש דבר אחד שאנחנו לא שוכחים: יש בורא לעולם, ורק הוא יודע חשבונות שמים, ואבא טוב תמיד ירצה את הטוב ביותר לבנים שלו.

“כמו שבורא עולם הביא עלינו ניסיון קשה, הוא גם ייתן לנו כוח להתחזק, אין בורא עולם מביא אדם לניסיון שאינו יכול לעמוד בו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות