הכירו את נדב ארגמן: האיש שראש הממשלה הציב בראש השב”כ

סגן ראש השב"כ ימונה לעמוד בראש הארגון במקום יורם כהן • נדב ארגמן כיהן בעבר כראש אגף המבצעים בשב"כ וכנציג הארגון בארה"ב • נתניהו: "יש לו ניסיון מבצעי ופיקודי מוכח ועשיר ביותר. סמוך ובטוח כי השב"כ תחת פיקודו ימשיך להתחזק"
חיים טוויל
ב' אדר א' התשע"ו / 11.02.2016 19:10

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט למנות את נדב ארגמן לתפקיד ראש שירות הביטחון הכללי, עם פרישתו הקרבה של יורם כהן.

ארגמן בן ה-55, נשוי ואב לשלושה ילדים, מכהן כיום כסגן ראש השב”כ.

הוא התגייס לצה”ל ליחידה מובחרת בשנת 1978. בשנת 1983 התגייס לשירות הביטחון הכללי ושירת במגוון רחב של תפקידים מבצעיים.

בין השנים 2007-2003 כיהן ארגמן כראש אגף המבצעים בשב”כ. לאחר מכן היה ארבע שנים נציג השב”כ בארה”ב.

בהמשך מונה לתפקיד סגן ראש השירות במשך שלוש שנים.

בספטמבר 2014 הושאל לוועדה לאנרגיה אטומית, ובספטמבר 2015 חזר לתפקיד סגן ראש השירות, בעקבות בקשתו של ראש השירות יורם כהן – עם מינויו של הסגן רוני אלשיך למפכ”ל המשטרה.

לארגמן תואר ראשון במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה, תואר שני במדעי המדינה ותואר שני נוסף בביטחון ואסטרטגיה מאוניברסיטת חיפה, אותו סיים בהצטיינות יתרה, במסגרת הלימודים במכללה לביטחון לאומי.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: “לנדב ארגמן ניסיון מבצעי ופיקודי מוכח ועשיר ביותר בשירות הביטחון בכללי. אני סמוך ובטוח כי השב”כ תחת פיקודו ימשיך להתחזק במישור המבצעי והטכנולוגי וימשיך להגן על ביטחון ישראל”.

נשיא המדינה ראובן ריבלין שוחח עם ארגמן ובירך אותו על המינוי.

“אני מברך אותך בשם העם כולו העומד מאחוריך מרגע זה ומעניק לך רוח גבית וכל סיוע שתדרש לו. אתה איש ביטחון עתיר זכויות, האיש הנכון במקום הנכון, ואני סמוך ובטוח כי בניסיונך רב השנים ובתבונתך המקצועית שאליה נחשפתי בביקוריי אצלכם בשירות הביטחון הכללי, תאפשר לאזרחי ישראל עד כמה שאפשר את חיי השגרה גם בימים הקשים הפוקדים אותנו”.

ראש שירות הביטחון הכללי יורם כהן בירך על החלטת ראש הממשלה בנימין נתניהו למנות את סגן ראש השירות נדב ארגמן, לתפקיד ראש שירות הביטחון הכללי הבא.

ראש השב”כ: “משוכנע כי ניסיונו העשיר והמגוון של נדב במהלך שנות שירותו בשב”כ בשילוב עם יכולותיו האישיות והמקצועיות, יאפשרו לו להוביל את השירות בהצלחה אל מול אתגרי ההווה והעתיד.

“מאמין כי מינויו של נדב, מועמד שצמח בשורות הארגון, יאפשר לשירות לממש את ייעודו על הצד הטוב ביותר. מאחל לנדב הצלחה רבה בתפקידו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות