אמסלם: “להפוך ניידת? אלה בחורי ישיבה בתחפושת. דומים לקניבלים”

חבר מועצת העיר אשדוד מטעם ש"ס תוקף בחריפות את פעילי 'הפלג הירושלמי' שהפכו ניידת משטרה צבאית ויידו אבנים על שוטרים: "עם הכל אפשר להתמודד, אבל כשהבן שלך שואל אותך למה בחורי ישיבה הפכו ניידת אתה נשאר המום וללא תשובה"
אריה ריבקינד
ל' שבט התשע"ו / 09.02.2016 14:36

ההתקפה האלימה שביצעו פעילי ‘הפלג הירושלמי’ אמש ברובע ז’ באשדוד על שוטרי המשטרה הצבאית שהגיעו לעצור בשעת לילה משתמט משירות צבאי ברחוב בר חלפתא – מעוררת סערה גדולה גם בעיר הדרומית.

הפעילים הפכו ניידת של המשטרה הצבאית והשליכו אבנים על ניידות משטרה שהוזעקו לזירה, כל זאת חרף העובדה שהשוטרים לא הפעילו אלימות כלפי המפגינים.

מי שיוצא בגינוי נחרץ כנגד הפורעים הוא חבר מועצת העיר אשדוד מטעם ש”ס, אבי אמסלם.

בשיחה עם ישראל אוחיון מאתר ‘אשדוד אונליין’ הגיב חבר המועצה בחריפות: “כבר בלילה מאוחר שמעתי על המקרה החמור שהתרחש ברובע ז’, והזדעזעתי נורא לשמוע. להפוך ניידת? זה חמור מאוד וצריך למצוא את הפורעים הללו ולמצות איתם את הדין. אותם בחורי ישיבות בתחפושת לא מוסיפים כבוד למגזר החרדי”.

אמסלם הוסיף: “עם הכל אפשר להתמודד, אבל כשהבן שלך שואל אותך למה בחורי ישיבה הפכו ניידת אתה נשאר המום וללא תשובה.

“הכי חמור שזה בכלל לא תושבי העיר אלא חברה מבחוץ, נוצר מצב כאילו באשדוד ישנם חרדים המשתווים לקניבלים, אבל הם כלל לא מכאן, וזה מכפיש ציבור שלם שנשאר מקופח עקב המקרה החמור”.

לדבריו, “אני בטוח שכל מנהיגי הציבור החרדי בעיר מגנים בכל תוקף את המקרה המזעזע הזה, ואנחנו נפעל בדרכינו כדי למנוע מקרים כאלו בעתיד”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אמסלם ברגע זה איבדת קולות לשס
    09/02/2016 15:37
    מאיר
  1. אני ורעייתי תמכנו בשס בבחירות האחרונות כי הרב אוירבך לא אמר להצביע, אבל פעם הבאה לא נצביע לכם כי אתם תוקפים את הציבור שלנו, ואני אשפיע על שאר בני משפחתי לא להצביע לכם!!!

  2. צודק אבל גם אתה קצת חרדי בתחפושת עם הבלורית הזאת.מקוה שזה תמונה לא מעודכנת
    09/02/2016 22:02
    אוי לך שס
  3. שס הרסו את הספרדים
    צריך איחוד של יראי ה הכיפות הסרוגות והספרדים כמו שיחד רצו לעשות אבל לא מפליטי הראליטי של שס.
    צריך לחזור ליהדות האוטנטנית בל מגזרי עסקות חבילה