סקר: בוזי’ הרצוג הוא המנהיג הגרוע ביותר באופוזיציה

בסקר שנערך עבור ערוץ הכנסת זוכה יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג לציון של 7 אחוזים בלבד - הנמוך ביותר מכלל ראשי מפלגות האופוזיציה • במקום הראשון ממוקם יאיר לפיד עם 38 אחוזים, אחריו זהבה גלאון עם 18 אחוזים
אליעזר היון
כ"ב שבט התשע"ו / 01.02.2016 19:18

עוד בשורות רעות להרצוג: בסקר שנערך עבור התכנית ‘הצוללת’ המשודרת בערוץ הכנסת, מוקם יו”ר המחנה הציוני ויו”ר האופוזיציה במקום האחרון מבין כל מנהיגי מפלגות האופוזיציה.  הציון שהוענק לו היה: גרוע.

המשתתפים בסקר התבקשו לדרג את הצטיינותם של ראשי מפלגות האופוזיציה, ו-38 אחוזים מתוכם השיבו כי יאיר לפיד, הוא המנהיג המצטיין מבין כל ראשי מפלגות האופוזיציה.

למקום השני הגיעה יושבת ראש מרצ זהבה גלאון עם 18%, יו”ר הרשימה המשותפת איימן עודה עם 11%, יו”ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן גם הוא עם 11% ואילו יצחק בוז’י הרצוג זוכה ל-7% בלבד.

הבשורות מבחינת הרצוג ממשיכות להיות לא חיוביות גם במדד ציונו הכללי בעיני הציבור: 41% ענו את התשובה – גרוע, 25% בינוני, 11% טוב ורק 3% העניקו לו את הציון טוב מאוד.

לאחר שקריאות ‘תתפטר’ הוטחו לעברו אמש בכנס של המפלגה, התייחס היום יו”ר המחנה הציוני יצחק הרצוג לאירועים ואמר: “אתמול בכנס קמו כמה רעשנים וקראו לי דיקטטור. מודה על המחמאה. אם זה המחיר של להוציא את המפלגה מהעיסוק הפנימי הבלתי נמגר ולהפנות מבט החוצה אל מה שבאמת חשוב לציבור אני מוכן לשלם אותו”.

בשבת האחרונה הודיעה חברת הכנסת שלי יחימוביץ כי קיימת סבירות גבוהה כי היא תתמודד מול הרצוג על תפקיד יו”ר המפלגה.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות