עיתונאי דורש: צריך להכריז על רז”ל מסאטמר אישיות בלתי רצויה ולגרש

העיתונאי אסף גולן, עורך וכותב במקור ראשון ואתר nrg, מתנגד לביקורו של האדמו"ר רז"ל מסאטמר: "האויב הגדול הזה של מדינת ישראל מגיע לארץ. לא ייתכן שהרשויות יאפשרו לו להמשיך בביקורו ללא חקירה, ללא מעצר וללא גירוש מהארץ"
יוסף גרינבוים
כ"א שבט התשע"ו / 31.01.2016 20:11

האדמו”ר רז”ל מסאטמר ינחת מחר (שני) אחר הצהרים לביקור בזק של כ-35 שעות שעות בישראל, לרגל  ברית מילה לנכדו.

כחלק מביקורו, כך פרסמו חסידיו, הוא יתרום כסף לגורמים הלוחמים בחוק הגיוס המתוקן ובגיוס החרדים לצה”ל.

ויש מי שעובדה זו מכעיסה אותו ויוצא בקריאה למנוע את כניסתו של האדמו”ר לישראל: אחר הצהרים פרסם העיתונאי אסף גולן מאמר באתר nrg, בו הוא קובע: “האנטי-ישראליות הקיצונית הזו של גורם חשוב כל כך בציבור היהודי בארצות הברית, אינה משהו שמדינת ישראל יכולה לעבור עליו לסדר היום. לא יכול להיות – מבחינת ההסברה בעולם – שבנמל התעופה בן-גוריון, שער הכניסה למדינת ישראל, ינחת אחד מאויביה הגדולים של ישראל”.

אסף ממשיך: “לא ייתכן שהרשויות בארץ יאפשרו לו להמשיך בביקורו ללא חקירה, ללא מעצר וללא גירוש מהארץ אחרי הכרזה עליו כאישיות בלתי רצויה.

“את פרופ’ נעם חומסקי, יהודי שהוא אחד ממבקריה הגדולים ביותר של ישראל ואף תומך באויבינו, מדינת ישראל אינה מוכנה לקבל. וחומסקי הוא אדם פרטי, שלא מוביל עדת חסידים ענקית ומגלגל סכומי כסף אדירים.

“אז נכון, יהודים הם רחמנים בני רחמנים. ברור שאם חסידות סאטמר תיקלע פעם לצרה מדינת ישראל כולה תתגייס לעזרתה. אלא שיש הבדל בין לעזור לאח בצרה ובין לאפשר את כניסת מי שמנהל מסע מתמיד כנגד ישראל”.

אסף מונה את העוונות של חסידות סאטמר: “האדמו”ר שילם בשעתו 100 אלף שקלים לכל ישיבה שתלמידיה לא יצביעו בבחירות; הוא מנע מהקהילה היהודית בתימן לעלות לארץ והעדיף שתישאר שם, בסכנה, או שתבוא לארצות הברית. 110 מבני הקהילה היהודית בתימן השתכנעו ועקרו לארה”ב במקום לארץ.

“לאור זאת ראוי גם ראוי לגרש את האיש לארצות הברית. ראוי גם שכל מי שההיסטוריה והעתיד של העם היהודי חשוב לו, בין מימין ובין משמאל, יצא נגד הביקור ויפגין נגד האויב הגדול הזה של מדינת ישראל, שמגיע לארץ ומשתמש נגדנו בחסידיו שיושבים כאן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לא לתת לו להכנס!!!
    31/01/2016 23:21
    חיים
  1. הוא לא רק נגד המדינה אלא בעיקר נגד גדולי ישראל!!!
    לא צריך אותו כאן.
    שהמחבלים יסעו אליו לויליאמסבורג.