בצל בדיקת המשטרה: מגל יצא לחופשה משפחתית בחו”ל

"ינון ואשתו רוצים לדבר, בלי הפרעות, ובארץ זה בלתי אפשרי לעשות זאת בימים אלו" אמרו מקורבים לבני הזוג • אתמול החליט ראש אגף החקירות במשטרה לפתוח בחקירה כנגד ח"כ מהבית היהודי
דוד ליבוביץ
י"ד כסלו התשע"ו / 26.11.2015 15:47

נסע לנקות את הראש: ח”כ ינון מגל, הנמצא בלב סערה ציבורית, לאחר ששתי עיתונאיות האשימו אותו במעשים בלתי הולמים, יצא היום (חמישי) לחופשה קצרה בחו”ל עם רעייתו.

מקורבים לח”כ סיפרו לחדשות 2, כי מגל היה זקוק לזמן פנוי אחרי השערורייה.”הם רצו לנוח רחוק מהבלאגן שיש פה”, סיפרו. “הם רוצים לדבר, בלי הפרעות ובארץ זה בלתי אפשרי לעשות זאת בימים אלו”.

בפוסט שפירסמה העיתונאית רחלי רוטנר מאתר וואלה לפני כיומיים, הואשם מי שהיה עד לפני יומיים יו”ר סיעת הבית היהודי ועורך אתר וואלה לשעבר באמירות בלתי ראויות, בעת שעבדה תחתיו באתר.

בתגובה כתב מגל כי הוא מתנצל על אמירות לא ראויות שהגיעו מצידו קודם היותו ח”כ, אך הוא מצפה כי “ידיד שנפגע ממני יגיד לי זאת, ולא יפנה למחוזות השיימינג ברשתות החברתיות”.

תגובתו זו של מגל הכעיסה את אור שוקרון, שעבדה גם היא באתר וואלה בעת כהונתו של מגל כעורך ראשי. שוקרון פרסמה פוסט בפייסבוק עם האשמות חמורות יותר כנגד חבר הכנסת. אליה הצטרפו עוד עובדות שהעידו על אווירה מטרידה במערכת.

מתנצל מעומק ליבי

לאחר שיחה עם יו”ר הבית היהודי, הדיח בנט את מגל מתפקיד יו”ר סיעת הבית היהודי ומינה במקומו את ח”כ ולי מועלם.

מגל עצמו הודיע: “שגיתי בעבר בהתנהלות בלתי ראויה וקל וחומר שאינה הולמת איש ציבור כפי שאני היום. אני מתנצל מעומק לבי בפני מי שנפגע. אני נחוש לתקן את התנהלותי וגם לשקם את הדברים במישור האישי והמשפחתי.

“כמו כן, הודעתי כי אפסיק כעת לכהן כיו”ר סיעת הבית היהודי, ואפעל כחבר כנסת למען עם ישראל כפי שעשיתי עד כה מתוך אמונה ושליחות לבוחריי. אני מקווה שהציבור ימצא בלבו את האפשרות לתת לי את ההזדמנות לתקן את דרכיי ולשרתו נאמנה”.

בתוך כך, ראש אגף החקירות במשטרת ישראל החליט לפתוח בבדיקת הפרסומים ברשתות החברתיות בעניינו של חבר הכנסת ינון מגל מסיעת הבית היהודי.

בתום הבדיקה יחליט היועץ המשפטי לממשלה, עורך דין יהודה ויינשטיין, האם לפתוח בחקירה פלילית רשמית נגד חבר הכנסת, על כל המשתמע מכך.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות