הקנאים מפחידים ילדות: “מחנכים אתכן נגד ההורים בעבור בצע כסף”

בית הספר 'מגן אבות' ברמת בית שמש ב', הנחשב מתון, הפך ליעד של מתקפת פשקווילים מצד קנאי בית שמש - שפנו ישירות לילדות: "היזהרו מהצוות שלכם שהם מחנכים לא כפי שההורים מצפים מכם" • "מצפים שהחזון איש והרב עובדיה יוסף יהיו הדוגמא בשבילכם, ולא 'שוטר' חס ושלום"
אליעזר היון
י"ג כסלו התשע"ו / 25.11.2015 19:18

שוב בית שמש, ושוב הקנאים:  בימים האחרונים אספו הילדים מסביבת בית הספר ‘מגן אבות’, הממוקם במרומי שכונת רמת בית שמש ב’, מנשרים שיועדו אליהם באופן ישיר, תחת הכותרת: “ילדים יקרים ונחמדים מ’מגן אבות'”.

במנשר נאמר: “היזהרו מהצוות שלכם שהם מחנכים לא כפי שההורים מצפים מכם.

“ההורים היקרים שלכם שליט”א מצפים שהחזון איש והרב עובדיה יוסף יהיו הדוגמא בשבילכם, ולא ‘שוטר’ חס ושלום. וגם המנהלים עושים את זה שלא ברצון רק תמורת ממון”.

החתימה שהופיעה על הפשקוויל נשאה את השם: “הועד להצלת הנוער מהתבוללות”.

פשקוויל

בית הספר ‘מגן אבות’ הוקם בתקופת כהונתו של דני ועקנין כראש העיר בית שמש.

במקום בו שוכן המבנה בשכונת רמת בית שמש ב’, אמור היה להיפתח בית ספר הנחשב ‘מודרני’ – אהבת ישראל, המשתייך לרשת ‘רפפורט’. אלא שועקנין, שהבין כי פתיחת בית ספר כזה עלולה להוביל להתלקחות מיותרת מצד קנאי השכונה, הגיע לפשרה עם התושבים כי בית ספר חרדי, אך מתון, יוקם תחתיו. כך נבנה בית ספר ‘מגן אבות’.

ג’ אחד ההורים, מספר לחרדים 10: “אנחנו יעד למתקפות הקנאים מזה תקופה ארוכה. למרות שאיננו בהכרח מתגייסים או מגייסים לצה”ל, חוק הגיוס המתוקן עורר כפי הנראה את הטריגר למתקפה החדשה.

“בנוסף, בין בית הספר והשיטור הקהילתי קיים שיתוף פעולה שנחשב לצנינים בעיניהם. לפני זמן לא רק היו גם תצוגות תכלית אחת לשנה של מכבי האש לתלמידות בתי הספר. גם את התצוגות האלו תקפו הקנאים”.

• האם אתם חוששים מהם?

“המכתב יועד אמנם לבנות עצמן, אבל אני לפחות לא לוקח אותם ברצינות. גם הבת שלי שהביאה את זה הביתה לא נבהלה.

“מאידך, אני יכול לספר לך שאחת מבנות הכיתה של בתי הגדולה, שאמה משמשת בתפקיד בבית הספר, נפגעה מאוד. שכן לפי הכרזות אמה מחנכת את הילדים נגד רצון ההורים בעבור בצע כסף. זה כבר כן הפריע לי מאוד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אני
    25/11/2015 20:01
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אני חושב שהקנאים צודקים