יריב לוין נאם ב’ועידת הארץ’: הקהל צעק “בוז” ו”גבלס”

מהומה בנאום שר התיירות יריב לוין ב'וועידת השלום של הארץ': הקהל קרא לעברו 'בוז', ו'גבלס' • לוין: "עם איננו יכול להיות כובש בארצו, תוכלו לעוות את ההיסטוריה ולהמציאה מחדש, אבל ארץ ישראל היא ארצו של עם ישראל".
אליעזר היון
ל' חשון התשע"ו / 12.11.2015 15:27

קריאות “בוז” וגם צעקות הנושאות את שמו של הצורר הנאצי יוזף גבלס הוטחו לעבר שר התיירות יריב לוין, בעת נאומו היום (חמישי) בוועידת השלום של עיתון ‘הארץ’.

לוין תקף במילים חריפות את מדיניות השמאל ואמר: “הדרך של השמאל, של הקהילה הבין לאומית ושל מזכ”ל האו”ם נכשלה. הקונספציה כולה שגויה מיסודה. חיזקתם את הקיצונים והרחקתם את השלום”.

לדבריו, “עם איננו יכול להיות כובש בארצו- תוכלו לעוות את ההיסטוריה ולהמציאה מחדש, אבל לא תוכלו למחוק את העובדה הפשוטה שארץ ישראל היא ארצו של עם ישראל”.

שר התיירות הוסיף כי הקהילה הבינלאומית אשמה במצב שנוצר: “צריך לשנות את התפיסה מן היסוד. הדרך לשלום עוברת לא מבפנים החוצה אלא מבחוץ פנימה.

“אם הקהילה הבין לאומית הייתה משקיעה בבניית קשרים וגשרים בין מדינת ישראל ומדינות המפרץ וצפון אפריקה, לו כל אותם מאמצים של תעשיית השלום – עשרות השנים, היו מושקעים בלייצר את הגשר והבסיס הזה, היינו היום במקום אחר”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    משטמת דיכוי דעת הזולת על לשונם..
    13/11/2015 14:19
    ייאי
  1. אני מתעב את שילטון הליכוד ואיני מסכים עם דעתו של לוין ביחס לבג”צ. אבל אלה שקטעו את דברי לוין רוממות הדמוקרטיה וחופש הביטוי בגרונם ומשטמת דיכוי דעת הזולת על לשונם.לקרוא לשר בישראל גבלס? היה צריך לעצור את המנוול בגין הסתה. ארור הקורא ושתדבק לשונו לחיכו עד יום מותו!

  2. אתם עיתון אנטי ציוני
    15/11/2015 12:33
    יאיר
  3. אם זו הרמה שלכם