שוב: הושחת השלט שהוצב ליד ביתו של הגר”ש וואזנר

אלמונים השחיתו בגרפיטי שחור את השלט שהציבה עיריית בני ברק בפתח ביתו של הגר"ש וואזנר זצ"ל • לא ברור מדוע מתנכלים דווקא לשלט שהוצב ליד ביתו של מרן פוסק הדור
יוסף גרינבוים
כ"ט חשון התשע"ו / 11.11.2015 12:35

תעלומה בבני ברק: הבוקר (רביעי) נדהמו תושבים בשכונת זכרון מאיר בעיר התורה והחסידות לגלות כי אלמונים השחיתו, זו הפעם השלישית, את השלט שהציבה עיריית בני ברק בפתח ביתו של מרן פוסק הדור הגר”ש וואזנר זצ”ל, שנפטר בליל פסח האחרון.

בניגוד לפעמים קודמות, אז השחיתו מבצעי הוונדליזם את השלט וקרעו אותו, הפעם רוסס גרפיטי שחור על גבי השלט.

המדובר בשלטי הנצחה המוצבים לצד ביתו או ישיבתו של כל אישיות שפעלה בעיר בני ברק, כשעליהם ביוגרפיה קצרה לצד הסבר, לטובת התיירים והמבקרים הרבים המסיירים בעיר החרדית.

לפי שעה לא ברור מדוע מתנכלים דווקא לשלט שהוצב ליד ביתו של הגר”ש וואזנר זצ”ל.

תושב השכונה, הנמנה על מעריציו של הגר”ש אמר לחרדים 10: “אני חושב שצריך להציב מצלמת אבטחה שתתעד את מי שמבצע את זה. זה ביזיון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למה? אתם באמת לא יודעים?! כי ככה זה אצלנו החרדים...
    15/11/2015 09:17
    זאב
  1. למה? אתם באמת לא יודעים?! כי ככה זה אצלנו החרדים… אנחנו אלופים בשנאת חינם… הגערער שונא את הבעלזער… הבעלזער את המכנובקער… הקרלינער את הלעלעווער… הליטוואק את הלובאביצ’ער וחוזר חלילה. ואתם עוד רוצים שמשיח יבוא… אם הגדוילים שלנו היו משקיעים טיפ טיפה באהבת חינם ובאחדות במקום במלחמת ג’יהאד עקרה בסמארטפונים, ובמקום עיסוק אובססיבי בלתי פוסק סוטה וחולני באוטובוסי מהדרין ובכשרויות עם כל החומרות, אולי אולי אז כולם יכבדו את כולם והשלט לזכרו של גדול בישראל לא יהווה יעד לפיגועים חרדיים. ובקיצור: לא תתגודדו!