הלילה: הלווית רבי יחזקאל פאנעט זצ”ל שהתמוטט בלונדון

בית המשפט בלונדון שחרר לקבורה את גופת הרה"צ רבי אפרים יחזקאל פאנעט זצ"ל שהתמוטט ונפטר ביום ראשון בחדרו במלון בבירה האנגלית • הלווייתו תצא הלילה מביתו ברחוב טולדנו בבני ברק - לחלקת ספינקה בפתח תקווה
יוסף גרינבוים
כ"ח חשון התשע"ו / 10.11.2015 12:59

בית המשפט בלונדון  שחרר הבוקר (שלישי) את גופת הרה”צ רבי אפרים יחזקאל פאנעט זצ”ל, שהתמוטט בחדרו במלון ‘קדימה’ בשכונת סטמפורד היל – ונפטר. הלילה הוא  יובא למנוחות בבית העלמין בפתח תקווה.

בימים האחרונים פעלו עסקני  ‘חסד של אמת’ על מנת שלא תבוצע נתיחה שלאחר המוות בגופה כדרישת המשטרה. לאחר מסע שתדלנות בית המשפט קבע כי תתקיים בדיקה חיצונית והורה על שחרור הגופה.

הלוויה בלונדון יצאה בשעה 10:30 מבית הלוויות בסטמפורד הילל בדרכה לשדה התעופה, משם ימריא הארון בצהרים לישראל.

ההלויה בישראל תצא הערב בשעה 23:00 מביתו ברחוב טולידנו 2 בבני ברק, ותעבור דרך בית המדרש דחסידי באבוב 45 ברחוב נחום 12 – אל בית החיים סגולה חלקת ספינקא פתח תקווה.

הרב אפרים יחזקאל פאנעט זצ”ל, בן 49, בנו של האדמו”ר מדעעש-ירושלים זצ”ל, ונכד של ה’עטרת משה’ זצ”ל, הגיע ללונדון מאנטוורפן, שם הוא שהה בשבוע שעבר, בכדי להשתתף בשמחה.

הוא התמוטט ביום ראשון אחר הצהרים  בחדרו. כונני הצלה שהגיעו למקום ניסו לבצע מאמצי החייאה, אולם למרבה הצער לא נותר להם אלא לקבוע את מותו.

ככל הנראה הוא נפטר לאחר דום לב.

 שימש כשו”ב בקרית אתא. חמיו הוא הרה”ג רבי יהודה יאקאב זצ”ל, רבה של שכונת רמת אליהו בראשל”צ.

לדברי מקורביו, עסק במעשי חסד ועזרה לזולת ונודע כמומחה בהסרת ‘עין הרע’ באמצעות עופרת.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות