בעצרת 25 שנה לרצח כהנא: “אחמד מוחמד ריבלין, אנו לא מפחדים ממך”

מאות פעילי ימין השתתפו בעצרת לזכרו של הרב מאיר כהנא הי"ד • ד"ר מיכאל בן ארי: "אני רץ לכנסת ולא אכפת לי אחוז חסימה • ברוך מרזל: "ברגע שלא יהיו פה אויבים, אפילו החרדים יתחילו להאמין בבניין בית המקדש" • בנצי גופשטיין: "השב"כ עוקבים אחרינו, אבל זה לא יעזור להם"
חיים טוויל
כ' חשון התשע"ו / 01.11.2015 23:52

25 שנה לרצח הרב מאיר כהנא הי”ד: באולמי ‘היכל דוד’ בירושלים נערכה היום עצרת זיכרון בהשתתפות מאות פעילים, מעריצים של מי שהקים בשעתו את תנועת ‘כך’. בין המשתתפים בלטו מי שהיה רבה של קרית ארבע – הגאון רבי דב ליאור, יו”ר ארגון להב”ה בנצי גופשטיין, ואנשי הימין ברוך מרזל ואיתמר בן גביר.

בנאומו הזכיר בנצי גופשטיין את דבריו של הרב כהנא וטען כי הם התקיימו: “מה שהרב כהנא אמר קרה אחד לאחד. אין דו-קיום איתם, היום כולם מבינים את זה – את התכנית של הרב כהנא להקים דור של יהודים שלא מפחדים ושלא נותנים את הלחי השנייה. לא פראיירים”.

גופשטיין המשיך וסיפר על תכניותיו הקרובות: “אנחנו מקימים בשבוע הבא קבוצות של אימונים של חברה צעירים בכל הארץ. אוי לאותו ערבי שיתחיל איתם. אני לא מרחם עליו. לפעמים ההתקפה היא ההגנה הטובה ביותר.

“לא רק אימונים, אנחנו מתחילים בשבוע הבא שיעורים בתורת הרב כהנא. המשטרה רודפת אותנו, השב”כ עוקבים אחרינו, אבל זה לא יעזור להם, אנחנו לא נשבר, זה רק מחזק אותנו. אנחנו מוכנים לשבת בכלא, לקבל מכות. לעשות את הכול”.

ד”ר מיכאל בן ארי, יו”ר תנועת ”עוצמה יהודית”, אמר בנאומו כי הוא מתכונן לרוץ בבחירות הבאות לכנסת. ”שאלו אותי אם אני רץ לכנסת, אין שאלה בכלל. אני רץ לכנסת כי אין ימין בכנסת ולא אכפת לי אחוז חסימה, לא אחוז חסימה”.

פעיל הימין עופר גולן כינה את נשיא המדינה ראובן ריבלין – אחמד – והבהיר כי הוא אינו מפחד ממנו: “אחמד מוחמד ריבלין אמר אתמול שאנחנו לא מפחדים מידם הקפוצה של הקיצונים, ואני אומר, ‘אנחנו לא מפחדים ממך'”.

ברוך מרזל: לגרש את האויבים

ברוך מרזל אמר: “הכל מתחיל במצווה לגרש את אויבינו מארצנו הקדושה, ברגע שלא יהיו פה אויבים, אפילו החרדים יתחילו להאמין בבניין בית המקדש. אנחנו נעבור מבית לבית ונשכנע את כולם שזה או אנחנו או הם. צריך לגרש את כל האויבים שלנו מכאן”.

מרזל המשיך: “אנחנו מציינים פה חצי יובל להירצחו של מורנו ורבנו הרב הקדוש מאיר כהנא, שנרצח בארה”ב ונרדף על ידי ממשלת ישראל, וחמש שנים לאחר מכן הוצאה תנועתו מהחוק. אבל אנחנו פה ואנחנו מנצחים.

“שואלים למה ערבים רוצחים יהודים, אומרים ‘הר הבית’ ועוד הרבה סיבות, אבל התורה אומרת שזה בגלל שיש פה אויבים. אם היינו מגרשים את כולם – לא היו פיגועים.

“הסיבה לכך היא בגלל שאנו מסרבים לקיים את מצוות התורה ולגרש את כל האויבים מיד”, הוסיף.

בן גביר: זחאלקה הוא מחבל

 עורך הדין איתמר בן גביר: “הזמן בדרך כלל משכיח את המת מהנפש, אבל במקרה של הרב כהנא זה בדיוק הפוך. אני חוזר עכשיו מזירת פיגוע בחברון ואפילו שם השוטרים והחיילים מדברים כהנא. תשאלו את עצמכם כמה פעמים ביום אתם אומרים ‘הרב כהנא צדק?’

“כמה פעמים ביום אתם שואלים ‘מה היה עושה היום הקדוש כהנא?’ רבים אומרים היום, ‘הרב שלכם דיבר דברי אמת'”.

בן גביר סיפר: “השבוע, כאשר מיהרתי בדרך לדיון בבית המשפט, פתאום ראיתי את שונאי ישראל השייח’ ראאד סלאח, חנין זועבי וזחאלקה ימח שמם וזכרם. הורדתי את הגלימה ואמרתי לשופט שאגיע עוד חמש דקות וזעקתי על זחאלקה שהוא מחבל. לאחר מכן שמעתי שזה דווח בחדשות ואני משוכנע שהרב כהנא היה מאושר.

“כאלה אנחנו התלמידים של מורנו ורבנו הרב כהנא, השם יקום דמו. יש כאן מכל הסוגים, אבל אנחנו לא יכולים לשתוק כשדם יהודי נשפך. נשמע לרעיונות הרב כהנא, אבל בעיקר נשבע לדרכו.

“היום, 25 שנה אחרי, כולם יודעים שהרב צדק. צעקנו את האמת שכולם חיו בשקר ובסרט של שלום והסכמים, ונצעק אותה גם היום, שכולם מבינים שהרב כהנא צדק. יש אמת אחת והיא תנצח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כהנא צדק!
    02/11/2015 01:22
    מאיר