אם שכולה לבג”ץ: הפכתם הקורבנות לאשמים. השופטת נזפה: “יש גבול”

בית המשפט העליון דן בעתירות של משפחות המחבלים שרצחו את דני גונן, מלאכי רוזנפלד ובני הזוג הנקין הי"ד - נגד הריסת בתיהם • בג"ץ הוציא בשבוע שעבר צו עיכוב
חיים טוויל
ט"ז חשון התשע"ו / 29.10.2015 16:35

בג”ץ דן הבוקר (חמישי) בעתירות שהגישו משפחות המחבלים שרצחו את דני גונן, מלאכי רוזנפלד ובני הזוג הרב איתם ונעמה הנקין הי”ד, המבקשות מבית המשפט העליון להורות למערכת הביטחון שלא לממש את הצווים ולא להרוס את הבתים.

לפני כשבועיים הוצא צו הריסה לבתי המשפחות. בג”ץ הוציא בשבוע שעבר צו עיכוב ביצוע.

אל הדיון הגיעו גם הורים שכולים, כדי להציג את עמדתם: לאשר בהקדם את צו ההריסה של בתי מחבלים, על מנת להרתיע מפגעים עתידיים.

אלא שבחלקו השני של הדיון התעורר עימות משונה.

דבורה גונן, אמו של דני גונן הי”ד שנרצח סמוך למעיין בדולב, אמרה לשופטים בכאב: “אני יושבת פה ורע לי. הנרצחים הפכו לשקופים. הפכתם את הקורבנות לאשמים. אני שומעת כמה המשפחות של המחבלים מסכנות, אנחנו לא?”

בשלב זה קטעה אותה נשיאת בית המשפט העליון, מרים נאור, ואמרה: “גם לאם שכולה יש גבול למה שהיא יכולה לומר פה. הגברת לא תהפוך את הזכות שניתנה לה להטחת האשמות”.

שופטי בית המשפט העליון מתחו ביקורת על המדינה שפונה בבהילות לבית המשפט, ומקבלת את אישורו להרוס את הבתים כשנגדם הוצא צו – ואז לא מיישמת את הביצוע במשך חודשים.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בדיוק פרשת סדום. מתאים לחונטה של נעור ששולטת במדינה בלי בחירות. הרסו תמדינה החבורה הזאת רק שפיכות דמים עריות ובודה זרה הביאו על העם הקדוש הזה . נמאסתם צא תאמר לו. איכס כבר אי אםשר יותר עם הרודנים האלימים הגאותנים האלה
    30/10/2015 01:23
    אליהו הנביא . הר הכרמל ישראל
  1. כנראה היא גלגול של שופט מסדום מתאים לנעור.

  2. יש גבול לרעה כמוך
    01/11/2015 10:58
    מטהר אויר
  3. די
    עם ישראל סבל מהריח שלך מספיק
    מכוערת שהלכה ללמוד משפטים כדי להוציא את הנרקסיזם שלה לפועל להרגיש סוף סוף חשובה שלא כמו בתקופת הילדות שהכיעור לא נתן