אייכלר החמיא לליצמן: “אתה השר לענייני פניות הציבור”

שר הבריאות יעקב ליצמן הגיש היום את הדו"ח השנתי של נציבת ביטוח בריאות ממלכתי: "מעת כניסתי לתפקיד לפני כ-5 חודשים טופלו בלשכתי מעל 13 אלף פניות ציבור. זה שיא של כל הזמנים"
נחמן גור
ט"ו חשון התשע"ו / 28.10.2015 13:39

שר הבריאות יעקב ליצמן הגיש היום (רביעי) את הדו”ח השנתי של נציבת ביטוח בריאות ממלכתי ליו”ר הועדה לפניות הציבור, ח”כ ישראל אייכלר.

בדיון שנערך בוועדה השתתפו נציגי קופות החולים ומערכות הבריאות.

“אני שמח להגיש דו”ח מפורט על קבילות הציבור בעניני קופות החולים ובתי החולים ליו”ר הוועדה ח”כ הרב ישראל אייכלר. אני מציע לקבוע נוהל שדוחו”ת פניות הציבור של כל משרדי הממשלה, יוגשו אחת לשנה בוועדה לפניות הציבור. בטוחני כי זה יחייב את המשרדים לזרז את הטיפול בפניות הציבור”, אמר  ליצמן.

הוא הוסיף: “מעת כניסתי לתפקיד לפני כ-5 חודשים טופלו בלשכתי מעל 13 אלף פניות ציבור. זה שיא של כל הזמנים. זה מצביע כמה הנושא חשוב ואקוטי לשירות הציבור”.

השר הודיע כי מהדוח הבא יופיע פרק מיוחד בנושא הרפורמה בבריאות הנפש, בשל חשיבות הנושא וריבוי הפניות בנושא.

שר הבריאות הודיע כי אינו מתערב ב”סל הבריאות”, אבל תרופות מצילות חיים שלא ייכנסו לסל, הוא יכלול במסגרת הביטוחים המשלימים בקופות החולים.

לבקשת יו”ר הוועדה הבטיח השר לפתור גם את בעיית הביטוח הסיעודי בעת מעבר החולה מקופה לקופה. הדבר ייעשה במסגרת הרפורמה בביטוח הסעודי.

 במעמד הגשת הדו”ח, אמר אייכלרי: “הציבור מכיר את הרב יעקב ליצמן כשר הבריאות אבל אנחנו יודעים שרוב זמנך אתה השר לענייני פניות הציבור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות