ערבים תצפתו על גן של ילדים חרדים: ההורים אוספים כסף לאבטחה

במכתב ששלחה אם לילדה הלומדת במתחם של ארבעה גני ילדים חרדים ברמת אשכול אל ההורים, היא מתארת כיצד שלושה ערבים תצפתו על הגן, ועל חוסר היענות מוחלט מצד העירייה וראשי רשת הגנים 'עץ הדעת' • ההורים החליטו: אוספים כסף - ומממנים לבד את השמירה על ילדיהם
יוני גרין
י' חשון התשע"ו / 22.10.2015 21:30

מה עושים כשהעירייה ורשת הגנים בהם לומדים הילדים אינם מגיבים לדרישות הביטחון? ובכן, כנראה שכל מה שנותר הוא לאסוף כסף ולממן אבטחה לבד.

זהו סיפורה של אמה של טליה, ילדה בגן בשכונת רמת אשכול בירושלים, שהגיעה למסקנה כי אם לא תדאג לאבטחה של בתה – איש לא יעשה זאת.

במכתב מספרת האם, כי באחד הימים הגיעה לגן באמצעו של יום, והבחינה כי שלושה ערבים מתצפתים על הגן.

“אני רואה ערבי שלישי שיושב על הספסל הצמוד לגן. ברגע שהוא ראה אותי הוא התרומם ואני המשכתי לרוץ לכיוון הרחוב הראשי, שם הזמנתי משטרה שהגיעה תוך דקה, אך הערבים הספיקו להיעלם”.

היא ניסתה לפנות לראשי רשת ‘עץ הדעת’ – הרשת אליה משתייך הגן. אלא שהאחראים על גן הילדים, כמו גם העירייה – כמו בעוד מקומות רבים – הפנו אותה מגורם אחד למשנהו. 

במתחם אשכול הגנים המדובר לומדות כמאה ילדות בארבעה גנים, המופקרות ללא אבטחה.

במכתבה פונה האם להורי הילדות בגן ומבקשת את סיוען בשכירת מאבטח פרטי.

עלותו היא כ-10000 ש”ח לחודש, למשך 6 שעות ביום.

אחת האמהות אמרה לאתר חרדים 10: “את הדף הזה קיבלנו היום מהגן של בתי הקטנה. השביתו את הגן יחד עם כל בתי הבית ספר והגנים בירושלים, כשהיה משבר המאבטחים, אך בפועל מעולם לא היה פה מאבטח.

“מדובר על מתחם של ארבעה גנים. מאה ילדים וילדות! אנחנו גרים בשכונה שצמודה לכביש אחד ולמזרח העיר. יש סיכוי שמישהו יתעורר?”

מכתב גנים

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אחרי פעולות התגמול הפדאיון הפסיקו לא
    23/10/2015 10:17
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. המדינה צריכה לפגוע בהם ומשפחותהם איתם בלי בגץ ולא להגיד שזה המדינה
    כל מרים אבן יירה
    כמות הנבלות יגרום להם חשיבה מחדש