חכם שלום כהן: לפתוח את ‘זמן חורף’ בישיבות ב’תענית דיבור’

מועצת גדולי התורה של 'אגודת ישראל' קוראת: לקיים תפילת רבים בכל בתי החינוך - ב-12 בצהרים • חכם שלום כהן: תענית דיבור' - "לכל הפחות למשך השעה הראשונה של הסדר בישיבות • רבו של כפר חב"ד: פרקי תהילים לאחר שחרית ופסוקים עם הילדים
יוסף גרינבוים
א' חשון התשע"ו / 13.10.2015 23:28

גל טרור ללא הפסקה: מועצת גדולי התורה של ‘אגודת ישראל’ פרסמה הערב (שלישי) קריאה מיוחדת לציבור להתחזק בלימוד תורה ובתפילות.

בקריאה נאמר: “לרגל המצב הננו בזה בקריאה לאחינו כל בית ישראל להתחזק בלימוד התורה הקדושה, לשפר המעשים, ולהרבות כל אחד במקומו בתפילה”.

חברי המועצת מוסיפים: “עוד זאת הננו קוראים לראשי ומנהלי בתי החינוך לתשב”ר בארץ ובחו”ל, לקיים עם תלמידיהם במרוכז, כל אחד במקומו, תפילת רבים, ויאמרו היום יום רביעי בשעה 12.00 בצהרים פרקי תהילים בתחינה לה’ יתברך להשבית אויב ומתנקם, שיפר עצת אויבים ומשטנים ולא יוכלו להרע לשום בר ישראל. וזכות הבל פיהם של תשב”ר שלא חטאו תעמוד לכל כלל ישראל”.

 נשיא מועצת חכמי התורה של ש”ס, חכם שלום כהן, יצא בקריאה מיוחדת לפתוח את השעה הראשונה של זמן חורף בישיבות ובכוללים ב’תענית דיבור’ – “לכל הפחות למשך השעה הראשונה של הסדר בישיבות ובכוללים”.

נשיא המועצת גם ביקש “להרבות בתפילה ובתחנונים בהיכלי התורה לרפואת נפגעי הטרור ולישועת כלל ישראל”.

חבר מועצת החכמים הגר”ד יוסף ערך היום ‘יום שכולו תורה’ בבית מדרשו ‘יחווה דעת’ ללימודי רבנות ודיינות לזכרו של מרן הגר”ע יוסף זצ”ל – ואמר: “אני מבקש ממכם גם להתפלל על כוחות הביטחון וחיילי צה”ל שהשם יצליח פעולותיהם ויפיל את אויבינו תחת רגליהם”.

גם רבו של הישוב כפר חב”ד, הגאון רבי מאיר אשכנזי, פרסם הערב קריאה מיוחדת לתושבי הכפר, בה קרא  לומר את פרקי התהילים  כ כב סט ו-קל לאחר תפילת שחרית.

בגנים ובכתות הנמוכות בת”תים “לאחר אמירת י”ב הפסוקים (אותם הורה האדמו”ר מליובאוויטש זצ”ל לומר מידי יום) יאמרו עמם את הפסוק ‘מפי עוללים וגו'”.

אשכנזי

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות