בן חצי שנה נפצע מאבנים ליד תקוע: המשטרה עצרה המחבל

אם המשפחה ותינוק בן חצי שנה נפצעו באורח קל. שני ילדים נוספים הוגדרו נפגעי חרדה • אביו של התינוק: "הילדים יצאו מבית הספר והתחילו לזרוק בלוקים ופוצצו את הרכב שלנו" • פורע בן 15 שיידה את האבנים נעצר • צפויים מעצרים נוספים
שי וייספיש
י"ח תשרי התשע"ו / 01.10.2015 16:32

עשרות פלסטינים יידו היום (חמישי) אבנים לעבר רכב סמוך ליישוב תקוע ופצעו קל אישה ואת בנה, תינוק בן 6 חודשים.

שני ילדים נוספים שנסעו ברכב הוגדרו נפגעי חרדה וכן נגרם נזק לרכב נוסף שחלף במקום.

משה מרום, אביו של התינוק, שנהג ברכב, תיאר את האירוע: “נסענו מכיוון אפרת לתקוע. עברנו בתוך הכפר הערבי וליד התחנת דלק יצאו ילדים (פלסטינים) בגילאי 8-12 מבית הספר. לא ראיתי, אבל איך שעברנו אותם הם הרימו בלוקים ואבנים ופוצצו את הרכב שלנו.

“היו לי שלושה ילדים מאחורה, ילד בן 6, ילד בן 3 ותינוק בן חצי שנה. התינוק היה מסובב לכיוון השמשה האחורית. הם השתמשו בבלוקים שבונים איתם בתים ובנס לא קרה שום דבר. חששתי לחיי אבל השארתי את הידיים על ההגה והמשכנו לנסוע”.

אריקה, האם, שעובדת כעיתונאית ברשת BBC: “הם פוצצו את השמשות. זה היה נורא מפחיד. צריך להבין שילדים קטנים עם אבנים יכולים להרוג מישהו. צריך לעשות משהו כדי לעצור את זה עכשיו”.

מחלק הבילוש והמודיעין של מרחב חברון עצרו את מיידה האבנים שפגע במשפחה.

על פי החקירה, העצור, כבן 15, סיים את לימודיו בתקוע הערבית, בשעה 12:40 והחל ללכת לכיוון ביתו. באותה שעה חלף במקום רכב, והנער עם חבריו יידו לעברו אבנים.

מחלק המודיעין והבילוש הגיעו לזירת האירוע ובפעילות חקירתית ומודיעינית הגיעו אל הנער שקשר את עצמו לאירוע. הנער נעצר והועבר להמשך טיפול חקירות של שטרת עציון. מן המשטרה נמסר כי צפויים מעצרים של חשודים נוספים.

מפקד המחוז ניצב שלומי מיכאל שיבח את הפעילות המהירה של משטרת מרחב חברון למעצר מיידה האבנים שפגעו במשפחה מהישוב תקוע.

” פעילות נחושה מהירה ומקצועית של השוטרים הביא למעצר חשוד ביידוי האבנים שפגעו ברכב משפחה ונגמר בפציעה קלה למרבה המזל, אנחנו פועלים ונפעל ביד קשה כלפי אותם פורעי חוק שמסכנים חיי אדם ונמצא איתם את הדין”.

תינוק, אבנים, טרור

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות