אורן חזן קורא לפיטורי יעלון: “איבד את העשתונות, לא מייצג הליכוד”

על רקע סירובו של שר הביטחון להשתתף בטקס 'הרמת כוסית' בו שהה גם חבר הכנסת אורן חזן, תקף הח"כ את בוגי יעלון בחריפות וקרא לראש הממשלה לפטרו: "שר הביטחון איבד את העשתונות, מפקיר את הביטחון ועסוק רק בהישרדות אישית"
יוני גרין
י"ט אלול התשע"ה / 03.09.2015 00:42

ח”כ אורן חזן  תקף אמש (רביעי) בחריפות מעל דוכן הכנסת את חבר מפלגתו, שר הביטחון משה בוגי יעלון, לאחר שיעלון צוטט כאומר לאנשיו: “אורן חזן מבזה את תנועת הליכוד”.

חזן האשים: “אינני יכול לשתוק עוד. משה בוגי יעלון מפקיר את ביטחון מתיישבי ואזרחי מדינת ישראל. לאחר תקופה ארוכה בה אני שומר על איפוק הגיעו הדברים לרמה האישית”.

חזן: “שר הביטחון איבד את העשתונות ובמקום להתמודד עניינית עם הבעיות שאני מציג, בחר שר הביטחון לחסל את השליח, לחסל אותי. איבדתי אמון בשר הביטחון. שר הביטחון אינו מייצג את תנועת הליכוד ואת ממשלת הימין”, האשים חזן.

לדבריו, “בוגי יעלון מתעסק יום יום בשמירה על הכיסא שלו ובהישרדות אישית, במקום להתעסק בטיפול במצב הביטחוני, תוך כדי הפקרת תושבי מדינת ישראל. הוא איננו מייצג בדרכו הרופסת, המתחננת, החתולית, לא את תנועת הליכוד ואדוני ראש הממשלה גם לא את דרכך. המלך הוא עירום ודמינו לא הפקר”.

חזן סיים את דבריו בקריאה לראש הממשלה להעביר את שר הביטחון מתפקידו.

מוקדם יותר חשף ערוץ 2,  שר הביטחון משה יעלון ביטל את השתתפותו באירוע הרמת כוסית של הליכוד, לאחר שהתברר לו כי גם ח”כ אורן חזן מתוכנן להגיע לאירוע ולשבת על הבמה. כך נחשף הערב בערוץ 2.

האירוע התרחש ביום שלישי, זמן לא רב אחרי הודעת המשטרה לפיה היא ממליצה להעמיד את ח”כ חזן לדין בחשד לתקיפת עובד ציבור, לכאורה, בטרם מונה כחבר כנסת.

חזן הגיע לביתו של ח”כ דוד ביטן שם התקיימה הרמת הכוסית, ואף נשא דברים.

לשר יעלון נודע כי חזן  נמצא במקום האירוע והבהיר למקורביו: “לא אשתתף בנשף המסיכות הזה”.

יעלון אמר גם למקורבי: “אורן חזן מבזה את תנועת הליכוד ואת ערכיה”.

שר הבטחון טען כי הוא מקבל פניות רבות מחברי ליכוד שאינם מתבטאים בפומבי, והבהיר: “הגיע הזמן לומר בקול רם את מה שהרוב חושבים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מי שמהמר לא ראוי כי יש אלוהים
    03/09/2015 08:49
    מיכאל הכהן אל חדד
  1. לא ראוי