מחפשים חופשה בצפון? לכו על הטרנד החדש: וילה למשפחה

בין הזמנים כבר מאחורינו, אבל יש היוצאים מהבית גם לחג הסוכות • אם אתם מאלו שהתרגלו ללכת על בית מלון, כדאי שתעשו חשיבה מחודשת • הטרנד החדש: וילה למשפחה • כך תוכלו לשלב שהות בוילה עם טיולים
תמי גיל
י"ז אלול התשע"ה / 01.09.2015 15:57

משפחות רבות בוחרות בשנים האחרונות לבלות את החופשה שלהן בוילה גדולה, שיש בה שלל של מתקנים נהדרים ומרחב נוח ונעים, במקום לבחור באפשרות של הזמנת חדרים בבית מלון.

וילות למשפחות הן פתרון מושלם לכל אלו המעוניינות ליהנות מכמה ימים של כייף בצפון, ולשלב פעילויות שונות, ההופכות את החופשה כולה לחוויה נפלאה.

קחו לדוגמה את רמת הגולן:

אם אתם משפחה דתית או חרדית, המתכננת טיול באזור רמת הגולן בקרוב, ואתם מתלבטים באילו אטרקציות כדאי לכם לבחור, הנה כמה הצעות לאתרים והפעלות ברמת הגולן שאסור לכם לפספס:

1. טיולי ג’יפים לכל המשפחה – יש לא מעט וילות בצפון למשפחות דתיות, הנמצאות באזור רמת הגולן. מי שבוחר ללון בוילות כאלו יוכל למצוא מבחר נהדר של פעילויות המתאימות לכל המשפחה.

טיולי ג’יפים הם אחת הפעילויות הפופולאריות באזור ולא בכדי. טיול ג’יפים הוא טיול חווייתי מאד, המפגיש את המטיילים עם האזור המקסים ומשלב הפעלות נוספות במידה ורוצים.

אפשר לצאת עם מדריכים המכירים היטב את השטח והם אלה הנוהגים בג’יפ. אפשר גם להצטרף לקבוצה של כמה ג’יפים ולנהוג בג’יפ עצמו באופן עצמאי. אלה טיולים המתאימים כמעט לכל עונה, למעט בתקופות המושלגות או הסוערות יותר בהן מזג האוויר איננו מאפשר את היציאה לדרך בשל כבישים חסומים. זוהי חוויה מושלמת לחודשי הקיץ וכמובן גם לעונות המעבר.

2.  טיולי סאגווי – גם כאן מדובר בחוויה קצת אחרת, חוויה שמפגישה אתכם המטיילים עם הנופים המקסימים של רמת הגולן. אם אתם מחפשים וילות בצפון למשפחות דתיות ותוהים אילו פעילויות כדאי לכם לשלב בחופשה, טיולי סאגווי הם פתרון מושלם.

הטיולים מופעלים על ידי חברות, המתמחות בכך והם מתאימים גם למשפחות עם ילדים. מדובר ברכיבה על כלי מיוחד, המופעל על ידי הרוכב עצמו השולט בו. לפני היציאה אל הדרך עוברים הדרכה קצרה ובה לומדים כיצד לתפעל אותו ומיד לאחר מכן מתחילים לרכב.

הטיול הזה ברמת הגולן מאפשר למטיילים להכיר מזווית קצת שונה את האתרים עצמם וכמובן גם ליהנות מהרכיבה כולה, שהיא ללא ספק חוויה בפני עצמה ואתגר מעניין. לא נדרש ניסיון קודם ברכיבה על סאגווי והטיול נמשך בדרך כלל כשעתיים.

3. החי טל שבאורטל – אם אתם מגיעים לרמת הגולן עם ילדים קטנים, הנה אטרקציה נפלאה נוספת. בקיבוץ אורטל נמצאת לה פינת חי מקסימה עם בעלי חיים שונים: אלפקות, יעלים, כבשים, גמלים, חמורים, ארנבות, עיזים וגם לאמות. הילדים יכולים ללמוד על בעלי החיים האלה לא מעט ובפינת הליטוף ללטף כמה מהם. אפשר לצאת לסיור בפינת החי, להאכיל את בעלי החיים עצמם וליהנות מחוויה קסומה ומיוחדת מאד. המקום פתוח לאורך כל השנה אולם מומלץ להתקשר ולבדוק מראש לגבי שעות הפתיחה.

4. באזור רמת הגולן יש מבחר של אטרקציות שונות וגם וילות נופש. שילוב של כמה מהן בחופשה שלכם בצפון יאפשר לכם לבלות יחד עם הילדים חופשה כיפית ומהנה, שתחשוף אתכם אל מקומות חדשים באזור וגם אתרים מעניינים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות