נתניהו בישיבת הממשלה: המתווה יעבור. אני לא מתרשם מהפופוליזם

""אנחנו נעביר היום בממשלה החלטה היסטורית, לא פחות מזה. ההחלטה הזאת תכניס לאזרחי המדינה, לקופת המדינה, מאות מיליארדי שקלים" • ""יחפשו עוד דרך לעכב, עוד תירוץ, עוד סיבה – וזה לא יעזור. המתווה הזה יעבור כך או כך"
נחמן גור
א' אלול התשע"ה / 16.08.2015 12:55

ראש הממשלה בנימין נתניהו פתח הבוקר (ראשון) את ישיבת הממשלה השבועית בברכות לשני הלוחמים שניטרלו את המחבלים, בשני פיגועי הדקירה שאירעו במהלך השבת.

“אני מבקש לברך את חיילי צה”ל ואת חיילי מג”ב על הפעולה הנחושה שלהם בסוף השבוע שנטרלה כמה וכמה פעולות טרור. המדיניות שלנו היא אפס סובלנות לטרור. מי שינסה לפגוע בנו – אנחנו נפגע בו”, אמר נתניהו.

בהמשך התייחס ראש הממשלה גם למתווה הגז אותו צפויה הממשלה לאשר היום באופן סופי.

“אנחנו נעביר היום בממשלה החלטה היסטורית, לא פחות מזה. ההחלטה הזאת תכניס לאזרחי המדינה, לקופת המדינה, מאות מיליארדי שקלים. הכסף הזה ילך לטובת החינוך, הבריאות, הרווחה ולצרכים לאומיים אחרים”, אמר ראש הממשלה.

נתניהו שיבח את השר שטייניץ על הובלת המתווה: “אני רוצה לשבח את העבודה שעשה הצוות בראשות השר שטייניץ שהביא להפחתה מאוד משמעותית במחיר שהמדינה תשלם עבור הגז וגם שינויים אחרים ששיפרו מאוד את המתווה. אני מאמין שנעביר את ההחלטה ברוב גדול, ובצדק.

“אני לא מתרשם מהפופוליזם – זה רק פופוליזם בעיניי, אף על פי שאנשים יכולים אולי גם להאמין במה שהם אומרים, אבל המדינה זקוקה לגז”.

ראש הממשלה הוסיף: “כל בדיקה אובייקטיבית תוכיח שהמתווה הזה הוא שיפור משמעותי לעומת המצב הקיים. אבל צריך להבין עוד דבר, אי אפשר לעצור את זה. כשדבר נכון צריך להתבצע, והוא כל כך גורלי לכלכלת ישראל ולמצבה האסטרטגי של מדינת ישראל, הדבר הזה לא ייעצר.

“יחפשו עוד דרך לעכב, עוד תירוץ, עוד סיבה – וזה לא יעזור. המתווה הזה יעבור כך או כך, והגיע הזמן שהוא יעבור. האינטרסים האמיתיים של מדינת ישראל מחייבים את העברת המתווה הזה כמה שיותר מהר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות