טרור יהודי הוא טרור? 84 אחוזים חושבים שכן

סקר 'הגל החדש' מעלה כי רק 6 אחוזים בלבד מקרב האוכלוסיה בישראל סבורים כי מבצעי הפיגועים היהודים אינם טרוריסטים • 3 אחוזים סבורים כי יש להחמיר עם הטרוריסטים היהודים יותר מאשר על אלו הערבים
אליעזר היון
כ"ה אב התשע"ה / 10.08.2015 18:13

סקרמכון ‘הגל החדש’ שנערך לבקשת העיתון  ‘ישראל היום’ מעלה, כי בקרב הציבור הישראלי קיימת רתיעה מובהקת מפעולות הטרור היהודי.

לא פחות מ-84% אמרו כי “‘טרור הוא טרור’ לא משנה אם הוא יהודי או ערבי”.

מן הסקר עולו שלושה נתונים מעניינים נוספים: 6% אמרו כי מבצעי הפיגועים היהודים אינם טרוריסטים. 6% סבורים כי הם אמנם טרוריסטים, אך הם זכאים ליחס מועדף, ו-3 אחוזים השיבו כי הם טרוריסטים, והיחס אליהם נדרש להיות חמור יומר מאשר לטרור הערבי.

בתוך כך, בית המשפט בלוד, דן בטענות שהציג סנגורו של מרדכי מאייר (18) עדי קידר, אשר נעצר באמצע השבוע בביתו במעלה אדומים לתקופה של חצי שנה. בסוף ההליך קבע השופט אברהם טל כמה דיוני המשך לבחינת טענותיו של עו”ד קידר, וכן לדיון בעניין הצו עצמו.

מאייר נעצר בימים האחרונים, עם פעילי הימין הקיצוני מאיר אטינגר ואביתר סלונים בצו מנהלי. מספר העצורים בצווים מנהליים עומד כעת על שלושה.

עורך דינם של אטינגר וסלונים, אהרן רוזה, תקף את ההחלטה: ״במקום לבוא לבית משפט בו אמורה הייתה להתקיים הארכת מעצר, מדובר בהליך שמייצר הרגשה קשה ולפיה כל ההליך בבית משפט הוא למראית עין עד להבשלת צו המעצר המנהלי”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות