עדינה בר-שלום תקפה את ישי • “הנתונים שבידיה אינם נכונים”

בפאנל שהתקיים בוועידת ההייטק החרדית בירושלים, תקפה עדינה בר שלום את ח"כ אלי ישי: מנע, מסיבות פוליטיות, את מינויה, לפני 10 שנים, כחברה במועצה להשכלה גבוהה • ומה מגיב ישי?
י"ג אייר התשע"ד / 13.05.2014 20:09

הבוקר (ג’), במהלך השתתפותה בפאנל בוועידת ההייטק החרדית, שנערכה ברובע המדיה של JVP בירושלים, ניצלה עדינה בר שלום, מייסדת המכללה החרדית בירושלים, את הבמה כדי לתקוף את ח”כ אלי ישי.

לדבריה, היה זה ישי שמנע, מסיבות פוליטיות, כביכול בשל חשש מהרבנים הליטאיים, את מינויה, לפני עשר שנים, כחברה במועצה להשכלה גבוהה. זאת למרות שאביה, הגר”ע יוסף זצ”ל, בירך על המהלך.

בר שלום סיפרה כי כאשר פנו אליה לפני כשלוש שנים כדי להתקבל לתפקיד, היא לא יכלה להיענות לו, בשל היותה מנהלת המכללה ובשל העובדה שהדבר מהווה ניגוד אינטרסים. בר שלום הוסיפה ואמרה כי אילו התמנתה לחברה במועצה להשכלה גבוהה לפני 10 שנים, היתה יכולה להשפיע באופן ניכר על שילובם של חרדים במוסדות להשכלה גבוהה בישראל.

 כששמע אלי ישי על הדברים שאמרה, התקשה להאמין. אם לא מנע את מינויה לפני שלוש שנים, למה מנע, לדבריה, לפני עשר שנים? מה השתנה בשבע השנים הללו? ובפרט, שאותם רבנים עמדו מאחורי הסיעה הליטאית ‘דגל התורה’, גם לפני שלוש שנים.

“צר לי על דבריה הלא מדויקים של הגב’ עדינה בר שלום”, אמר. “הנתונים שבידיה אינם נכונים ומכל מקום לא הייתה בידי מעולם היכולת לצרף אותה כחברה במל”ג או למנוע צירופה. אני מברך את הגב’ עדינה בר שלום על פעילותה בייסוד המכללה החרדית בירושלים.  אני תומך בהרחבת אפשרויות ההשכלה הגבוהה לציבור החרדי ופעלתי בעניין זה במשך שנים רבות, ואני מוסיף לפעול לפתיחת שערי ההשכלה הגבוהה לציבור החרדי גם כיום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות