“זבלים, נהרוג אותם”: מנכ”ל ‘הריבוע הכחול’ כועס על הבנקים

מנכ"ל 'אלון הריבוע הכחול' ויושב ראש מגה יצא אמש מבית המשפט עם הסדר - מה שלא צינן את כעסו, כעס אותו קלט המיקרופון של גלי צה"ל • האזינו
כ"ח תמוז התשע"ה / 15.07.2015 08:36

אמש, בשעת לילה מאוחרת, אחרי עשר שעות של דיון רצוף, יצא אביגדור קפלן, מנכ”ל ‘אלון הריבוע הכחול’ ויושב ראש מגה, מאולם בית המשפט עם הסדר ביד. השמחה על ההישג לא כיבתה ככל הנראה את הכעס על הבנקים – שהקשו מאוד על ההסדר, וכתב גל”צ קלט במיקרופון שלו את קפלן כשהוא אומר דברים קשים מאוד כלפי הבנקים, כולל הכינוי “זבלים” ו”נהרוג אותם”.

 

בהקלטה אפשר לשמוע את קפלן אומר: “יש לנו את העניין עם הבנקים זה עוד לא נגמר, נהרוג אותם, זבלים, שחבל על הזמן”. קפלן כמובן מתייחס לעובדה שההסדר שאושר אמש לא כולל שני סעיפים שהבנקים ומגה לא הצליחו לגשר עליהם אתמול, והם ידונו בהם שוב היום בבית המשפט. נוסף על כך, בנק הפועלים הצליח להביך את הבוס של קפלן, בעל השליטה בקבוצה, שרגא בירן; שבתעלול משפטי זומן לבית המשפט ונגרר בו במשך היום כולו. 

מאביגדור קפלן נמסר לגלי צה”ל: “הדברים נאמרו בלהט המשא ומתן הארוך והקשה לאישור ההסדר, ולא היתה בהם כוונת פגיעה. אנו שמחים כי בסופו של דבר הצלחנו לקבל את תמיכתם של כלל השותפים שלנו ולהגיע להסדר להבראת רשת מגה, ולשמירת מקום עבודתם של כ-6,000 עובדים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות