מחאת הסרדינים: ב-70 יישובים לא לומדים • בנט: ההורים צודקים

ב-70 יישובים משביתים את בתי הספר כמחאה על הצפיפות בכיתות, במסגרת 'מחאת הסרדינים' • נציג ההורים: "מוכנים להחריף את המאבק. השביתה הכללית היא רק יריית פתיחה" • השר בנט: "ההורים צודקים, אך השביתה אינה עניינית"
אליעזר היון
י"א תמוז התשע"ה / 27.06.2015 22:56

‘מחאת הסרדינים’ מגבירת את צעדי המחאה: הלימודים בבתי הספר היסודיים יושבתו היום (ראשון) בכ-70 יישובים ומועצות אזוריות במחאה על הצפיפות בכיתות.

המחאה, המאורגנת על ידי פורום ועדי ההורים היישוביים, מייצגת  120 יישובים, והיא מכוונת נגד שר החינוך נפתלי בנט ומנכ”לית המשרד מיכל כהן. בשביתה ישתתפו כ-70 יישובים.

ההורים טוענים כי בשבועות האחרונים ניסו ‘לעורר’ את משרד החינוך אך ללא הועיל, ועל כן הוחלט על ידם להחריף את המאבק: “פורום ועדי ההורים היישוביים מביע את הסתייגותו המוחלטת מהתנהלות משרד החינוך, בימים האחרונים, בהם בחר לנוחיותו להפסיק להידבר עם הגוף הגדול בארץ המייצג את ההורים מ-120 רשויות”.

נציג הפורום, איציק מנחם אמר בראיון לאתר מעריב: “ההורים בשטח יותר ממוכנים להחריף את המאבק. השביתה הכללית היא רק יריית פתיחה, אנחנו לא נרפה, נפעל ונמצה באופן דמוקרטי וחוקי את כל המהלכים, כולל מהלכים משפטיים נגד התנהלות משרד החינוך”.

מאידך, במשרד החינוך הבהירו במוצאי שבת כי הלימודים בבתי הספר יתקיימו כסדרם והמורים יגיעו כרגיל.

בריאיון לערוץ 2 אמר שר החינוך: “הדבר הזה בנפשי, ההורים צודקים”.

“זו שביתה לא עניינית. הציבור בוגר ומבין שבעיה שקיימת 30 שנה לא פותרים בין לילה. מערכת החינוך היא ספינה מאוד גדולה, אתה לא יכול לטלטל אותה כל שני וחמישי”, אמר  השר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות