הרקע לאומני? החקלאי דוד בר קפרא הי”ד נרצח בידי שב”חים במושב פדיה

דוד בר קפרא הי"ד, תושב רחובות בן 70, הותקף בידי שב"חים ונפצע באורח קשה • כונני הצלה העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה • הוא הועבר לבית החולים אסף הרופא, שם נפטר מפצעיו • בנו ,דניאל בר, משמש בתפקיד דובר המשרד לשרותי דת
חיים טוויל ושי וייספיש
ח' תמוז התשע"ה / 24.06.2015 21:37

דוד בר קפרא הי”ד,  בן 70, תושב רחובות, הותקף היום (רביעי)  בידי ערבים בשטח חקלאי בין מושב פדיה לכיון כרמי יוסף שבשפלה – ונפטר מפצעיו בבית החולים

המנוח הי”ד הותקף בידי ערבים, שוהים בלתי חוקיים, ונפצע באורח קשה. חובשים ופרמדיקים של מד”א העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה.

החובשים הצליחו להשיב לו את הדופק והוא פונה בניידת מד”א לבית החולים אסף הרופא בצריפין – שם נפטר מפצעיו.

המשטרה  מנהלת סריקות בניסיון לאתר את הרוצחים.

מפקד המחוז ניצב מוטי כהן הורה ליחידה המרכזית של מחוז מרכז לנהל את החקירה.

בנו ,דניאל בר, משמש בתפקיד דובר המשרד לשרותי דת ומ״מ דובר הרבנות הראשית לישראל.

מועד הלוויתו עדיין לא נקבע.

השר אורי אריאל התייחס לרצח ואמר: “התבשרנו על רציחתו של חקלאי מפדיה על ידי שב”חים מיו”ש. אני אומר לכם פה. אני נשבע לכם פה, שדם יהודי אינו הפקר. מי שחושב שיכול לחלל שם שמיים ואת שם ישראל בארץ ישראל ולרצוח יהודים יידע שלא כך הדבר.

“נגמר הסיפור שאפשר להרוג בנו ולרצוח בנו ואנחנו נמשיך כאילו לא קרה דבר”.

סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן הגיב על רציחתו באכזריות של החקלאי היום במושב פדיה שבשפלה: “אני שולח תנחומים לעובד המסור דניאל בר ולבני משפחתו על האסון הכבד שפקד אותם.

“אם אכן מדובר בתקיפה של שוהים בלתי חוקיים, הדבר חמור מאוד ואני סמוך ובטוח שהמשטרה וכוחות הביטחון ידעו לאתר את הרוצחים ולהביאם לדין.”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות