ברונו שטיין הוא הניצב הבכיר לשעבר שנחקר בפרשת פישר

ברונו שטיין, מפקד מחוז מרכז לשעבר, נחקר על קשריו עם עו"ד רונאל פישר - ונשלח למעצר בית • נחקר גם חשד לשיבוש הליכי חקירה • לפני כתשעה חודשים פרש שטיין לאחר שהתפרסמה תמונה בה נראה מבלה עם עו"ד רונאל פישר במסיבה
חיים טוויל
כ"ג סיון התשע"ה / 10.06.2015 09:12

ניצב בדימוס ברונו שטיין, מפקד מחוז המרכז לשעבר, הוא קצין המשטרה החשוד שקיבל טובות הנאה בפרשת רונאל פישר.

שטיין נעצר שלשום, נחקר במחלקה לחקירות שוטרים ונשלח למעצר בית. מעצרו בוצע בעקבות מידע שמסר עד המדינה ערן מלכה, קצין החקירות לשעבר החשוד בפרשה, שחתם עם הפרקליטות על הסדר טיעון.

במסגרת הבדיקות שעורכת המחלקה לחקירות שוטרים בעניין הקשר בין שטיין לפישר, עלה גם חשד לשיבוש הליכי חקירה.

בין שטיין לפישר נרקמה חברות אמיצה שבמסגרתה אף נראו באירועים משפחתיים יחד. כעת, במסגרת פרשת השוחד שבמרכזה עומד עורך הדין, חושדים במחלק לחקירות שוטרים כי השניים שיתפו פעולה בחקירות, וכי שטיין קיבל טובות הנאה מפישר.

שטיין פרש מהמשטרה לאחר שפורסמו תמונות שלו חוגג במסיבת הגיוס של בתו של עו”ד פישר. התמונות, שפורסמו על ידי יניב קובוביץ’, כתב הפלילים של עיתון ‘הארץ’, צולמו זמן קצר לאחר מעצרו הראשון של פישר והפללתו בידי יו”ר ועד הנמלים, אלון חסן.

שטיין, כיום בן 53, החל את תפקידו כמפקד מחוז מרכז במשטרה בחודש מאי 2013. קודם לכן היה מפקד אגף התנועה של המשטרה ונחשב לקצין מבטיח ולמועמד מרכזי לתפקיד המפכ“ל, בעידן שאחרי כהונת יוחנן דנינו. פרישתו מהשירות שמה קץ לקריירה שלו.

בתוך כך, הבוקר נפתח משפטו של עורך הדין רונאל פישר ויתר הנאשמים בפרשה.

שבעת הנאשמים בפרשה – פישר, קצין המשטרה לשעבר ערן מלכה, פרקליטת מחוז תל אביב לשעבר רות דוד וארבעה נאשמים נוספים, הגיעו לבית המשפט המחוזי בירושלים שם הוקרא כתב האישום נגדם – שמייחס למרביתם עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רק לי הוא נראה שלומי שבת?
    10/06/2015 14:36
    איציק
  1. מעניין