פרשת פישר: פרקליטת מחוז ת”א לשעבר – חשודה בלקיחת שוחד

רות דוד בלום, שכיהנה 8 שנים כפרקליטת מחוז ת"א-פלילי, חשודה בעברות של מתן שוחד ושיבוש הליכי משפט יחד עם עו"ד רונאל פישר • מעצרה הוארך ב-3 ימים בהסכמה • החשד: ידעה על ההסדר שהיה לפישר לכאורה עם לקוחותיו, ואף גרפה כספים
חיים טוויל
י"ז אייר התשע"ה / 06.05.2015 18:00

עורכת הדין הבכירה שנחקרה ונעצרה ביממה האחרונה בחשד למעורבות בעבירות יחד עם עורך הדין רונאל פישר, היא עו”ד רותם בלום דוד, שכיהנה במשך שמונה שנים כפרקליטת מחוז ת”א-פלילי ולאחר פרישתה הפכה לשותפתה של פישר.

צו איסור הפרסום בעניין זהותה של בלום הוסר בדיון שהתקיים אחר הצהריים. מעצרה של דוד, החשודה בלקיחת שוחד ובשיבוש מהלכי משפט, הוארך בשלושה ימים בהסכמה בבית משפט השלום בירושלים.

דוד בלום מייצגת את פישר בימים אלה בחקירות שמתנהלות נגדו.

על פי החשד, דוד ידעה על ההסדר שהיה לפישר, לכאורה, עם לקוחותיו. ככל הנראה מי שהפללה אותה היא עדת המדינה בפרשה, עוזרתו לשעבר של פישר.

במשטרה בודקים אם עורכת הדין הבכירה הייתה חלק מאותה שיטה שבה פעל לכאורה פישר, וגרפה גם היא חלק מהכספים שגבה מהאנשים עמם נפגש.

דוד טיפלה במסגרת עבודתה בפרקליטות בתיקים בכירים של שר האוצר לשעבר אברהם הירשזון, חיים רמון, פרשת העמותות של עמרי שרון, תיק העמותות של אהוד ברק ועוד.

אתמול הותר לפרסום כי הבעלים לשעבר של עיתון מעריב עופר נמרודי חשוד אף הוא בפרשת השחיתות.

לפי החשד, נמרודי שילם לפישר סכומי כסף נכבדים בתמורה לקבלת מידע סודי בנוגע לחקירות שנוהלו נגדו. נמרודי שוחרר למעצר בית של יומיים על ידי בית משפט השלום בירושלים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות