הסופר חיים ולדר נגד השחקנית ענת וקסמן: “השמאל הוא צמא דם וגזען”

הסופר חיים ולדר יוצא בראיון שהעניק ל'פותחים עניין' בתחנת הרדיו 'קול ברמה' במתקפה נגד השחקנית ענת וקסמן ואנשי השמאל: "הם הכי גזעניים, הם אנשים שלא מוכנים לקבל שום דעה אחרת" • "השמאל לא משתף ספרדים. אפילו הציבור החרדי, שתגיד שהוא קצת גזען, משתף" • "אתה רואה את אותם אוהבי ערבים איך הם מדברים על חרדים..."
נחמן גור
כ"ד ניסן התשע"ה / 13.04.2015 20:43

יממה אחרי שידור ההתבטאויות של השחקנית ענת וקסמן נגד מצביעי נתניהו – שעוררו סערה, מגיעה גם התשובה החרדית: הסופר חיים ולדר, אחת הדמויות המוכרות בציבור החרדי, יוצא במתקפה נגד וקסמן ונגד אנשי השמאל ואומר: “השמאל הוא צמא דם”.

בראיון לתכנית ‘פותחים עניין’ עם יהודה שלזינגר ושמואל בן עטר בתחנת הרדיו ‘קול ברמה’ – אמר ולדר: “האמת שהשמאל הוא גזען, השמאל לא משתף ספרדים. אפילו הציבור החרדי, שתגיד שהוא קצת גזען, לפחות שלושים-ארבעים אחוז הוא כן משתף. הם אפילו לא ארבע אחוז”.

ולדר המשיך ופירט: “בוא תסתכל בבית המשפט העליון – אין שופט אחד ספרדי; בוא תראה בפרקליטות – 95 אחוז אשכנזים. הם הכי גזעניים, הם אנשים שלא מוכנים לקבל שום דעה אחרת”.

לדברי ולדר, “השמאל הם אנשים הכי פחות סובלניים שיש במדינה. מכל הציבורים שיש במדינה השמאל הם הציבור הכי פחות סובלני, הכי פחות מוכנים לקבל דעות אחרות”.

ולדר הזכיר את פרשת העיתונאי עמית סגל מחדשות 2, שצייץ בטוויטר כי ברחובות תל אביב מפירים בריש גלי את חוק החמץ: “הנה עמית סגל, שבא ואמר תשמרו על החוק שאוסר למכור חמץ, הם תקפו אותו בגרזנים, הנה ראיתם, הימני הזה… הם לא מוכנים לקבל דעה נוספת”.

ולדר הוסיף ואמר, כי השמאל “הם כאילו אוהבים ערבים, כאילו זה נראה נאור כזה, אבל אתה רואה את אותם אוהבי ערבים איך הם מדברים על חרדים, שהם גם אנשים, חוץ מזה שהם יהודים, ואמורים להיות אחים שלהם…

“אל תלכו שבי אחרי הסיסמאות, למעשה כל הסיסמאות האלה נועדו לדבר אחד – לשמור על השמאל בשלטון”.

השחקנית ענת וקסמן תקפה במסגרת סרט תיעודי ששודר היום (שני) בערוץ 2, את ראש הממשלה נתניהו: “אני לא אמליך לעצמי כזה מנהיג… זה המלך ש… האשכנזי, העלק נאור, עם המבטא האמריקני עם הנאומים האלו…יושב וכותב נאומים וסרטונים”.

וקסמן קשרה את ההצבעה לנתניהו ל’סרטון השוקולד’ המפורסם, והסבירה: “זה האלו שצועקים ‘רק ביבי! רק ביבי!’ וקללה. ‘רק ביבי! תן לי רק ביבי!’. זה נורא פשוט באיזשהו אופן”.

בתשובה לשאלה כיצד נתניהו משכנע את אותם אנשים להצביע לו, אמרה וקסמן: “הוא לא צריך לשכנע אותם. את המשוכנעים לשכנע? הוא רק אומר ‘ערבים’ והם יוצאים מהחורים. אין עם מי לדבר בכלל”.

“שוב, אנחנו הבועתיים, התל-אביבים, אני מוכנה להכיל אתכם, בואו נדבר. אבל זה גדול עלינו. זה קשי יום…זה עמים אחרים, לצערי”, סיימה וקסמן את הדברים.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חתיכת צבוע!
    14/04/2015 13:28
    פלוני האלמוני
  1. מדבר הרבה כאילו בציבור החרדי המצב שונה.
    ספרדים יש בישיבות חרדיות??? כמה אחוזים בישיבות הטובות??? לא שמעת על המושג של “תביא שלושה טובים ונקבל גם את הספרדי”??? על חוזרים בתשובה שמעת??? אתה רואה אותם בקהילות החרדיות??? הם משולבים כחלק מהחברה???
    אבל לבוא ולצעוק על החילונים האפיקורסים זה תמיד הכי קל…

    • שלוימלה   01/10/2015 23:27

      אחי ורעי! הגיע הזמן שכל אחד מאיתנו יעשה חשבון נפש כי אם חרדי (איך שאומרים בשפה של הרחוב ) הולך ומתלכלך על חרדי מה לנו כי נלין על חילונים שמתלכלכים על חרדים