‘איכות השלטון’ ליועץ: מה דעתך על מינוי דרעי כשר פנים?

התנועה לאיכות השלטון קוראת ליועץ המשפטי לפרסם חוות דעת משפטית הנוגעת למינוי אפשרי של ח"כ אריה דרעי לתפקיד שר בממשלה • ראש הממשלה מתעלם מפניית התנועה
כ"ד ניסן התשע"ה / 13.04.2015 12:51

התנועה לאיכות השלטון פנתה היום (שני) אל היועץ המשפטי לממשלה בקריאה לפרסם חוות דעת הנוגעת למינוי ח”כ דרעי לתפקיד שר בממשלת ישראל.

בנוסף פנתה התנועה לאיכות השלטון גם אל ראש הממשלה בבקשה להימנע ממינוי ח”כ דרעי לתפקיד שר בממשלת ישראל.

לדברי התנועה, עד כה חתמו על עצומה 45,000 איש ואישה, ומאות אלפים אחרים שיתפו את הקריאה ברשתות החברתיות השונות, אולם ראש הממשלה בחר לעת זו שלא לענות לפנייתנו.

לדברי התנועה, “נוכח היותה של הממשלה והעומד בראשה רשות מנהלית, חזקה על ראש הממשלה כי יקבל את חוות דעתו המקצועית של היועץ המשפטי לממשלה בטרם ימנה, באופן תקדימי ולראשונה בתולדות מדינת ישראל, עבריין מורשע לתפקיד של שר בממשלתו, ולא זו אף זו – עבריין אשר ביצע את פשעיו בעודו יושב בכס הציבור, והמבקש כעת לחזור לאותו המשרד בו נטל שלמונים לכיסו, תוך רמיסת האינטרס הציבורי ואמון הציבור ברשויות השלטון”.

עו”ד תומר נאור, התנועה לאיכות השלטון: “בעת בה חדשות לבקרים מתגלות פרשיות חדשות, שונות ומשונות בהן מעורבים נבחרי ציבור בהם שרים, חברי כנסת וראשי ערים; בה אמונו של הציבור בנבחריו נרמס עד דק וכמעט ללא תקומה; בעת בה נדמה כי ראש ממשלת ישראל מבקש למנות לתפקיד שר בממשלתו אדם שלא רק שהורשע בעבירות קשות בעודו מכהן בכס הציבור, אלא שהוביל מסע השמצה פרוע כנגד מערכות שלטון ואכיפת החוק בהן משטרת ישראל, הפרקליטות ובתי המשפט – דווקא בעת קשה זו, אנו מצפים למוצא פיו של העומד בראש מערכת המשפט הציבורי בנושא חשוב זה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    דרעי
    13/04/2015 13:14
    יוסי
  1. דרעי לא למשרד הפנים

  2. מינויו של ח
    14/04/2015 20:58
    בת-שבע שמש
  3. אני מבקשת לחתום על העצומה לא למנות את אריה דרעי לשר הפנים במדינת ישראל בושה וחירפה הדבר הזה צריך לזעק זעקה גדולה מאוד שלא יתמנה לשום שר . מה גם שאריה דרעי מבקש את התקציבים של רשת אל המעיין בחזרה מה שנלק מש”ס. שכמה מחברי הכנסת שלהם סרחו במקוםוהגיעו לכלא עד לאן לא יאומן!!!!!