הליכוד: “בגלל מחלוקות – נחתום עם ש”ס ויהדות התורה אחרי החג”

ח"כ יריב לוין, חבר צוות המשא ומתן של הליכוד להסכמים הקואליציוניים, אומר כי השיחות עם ש"ס ויהדות התורה נמצאים במצב מתקדם • ""אין ספק שיש מחלוקות של תיקים. בחלק מהמקרים נידרש ליצירתיות, אין פה משהו שהוא בלתי ניתן לגישור"
יוני גרין
י"א ניסן התשע"ה / 31.03.2015 17:37

מעשה מרכבה: ח”כ יריב לוין, חבר צוות המשא ומתן של הליכוד להסכמים הקואליציוניים, אמר היום (שלישי) במשדר של אתר ‘וואלה’, כי שיחות המשא ומתן הקואליציוני עם ש”ס ויהדות התורה מתקדמים בקצב טוב, אולם בשל מחלוקות שעלו בין הצדדים, להערכתו ההסכמים יחתמו מיד לאחר חג הפסח.

“אנחנו עדיין לא קרובים לחתימת הסכמים”, אמר לוין, “אבל אחרי החג אני מקווה שנגיע לשם. אין כבר פערים גדולים, המו”מ מול ש”ס ויהדות התורה נמצא במצב מתקדם, אבל בגלל מחלוקות שעדיין ישנן זה יקרה כנראה אחרי החג”.

לוין הוסיף: “אין ספק שיש מחלוקות של תיקים, לא רק מול הבית היהודי, אלא גם מול ישראל ביתנו וכולנו. בחלק מהמקרים נידרש ליצירתיות, אין פה משהו שהוא בלתי ניתן לגישור”.

לדבריו, “הייתה ישיבה מצוינת עם הבית היהודי, עסקנו בנושאים שהם העלו, השמענו להם חלק מההתייחסויות שלנו לנושאים האלה. אני מעריך שבעוד ישיבה או שתיים נעמוד במקום שנדע פחות או יותר את הנוסח אליו אנחנו הולכים”.

במוקד המחלוקות נמצאים משרד הדתות – אותו דורשים גם הבית היהודי וגם ש”ס,  ומנהל התכנון הנמצא במשרד הפנים, ומשה כחלון דורש לקבל עליו את האחריות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות