בראשל”צ מתכננים: חנייה מיוחדת בוורד לנשים בהריון – ליד בתי עסק

על פי הצעה של חבר מועצת העיר בראשון לציון, ייצבעו בוורוד מדרכות הסמוכות לבתי עסק, במטרה להקל על נשים הרות • התו יונפק לשנה, וזאת בכדי להקל על הנשים גם בחודשים הראשונים שלאחר הלידה
אבי כץ
ט' ניסן התשע"ה / 29.03.2015 14:35

בקרוב גם בערים החרדיות? בראשון לציון רוצים לסייע לנשים בהריון בדרך מקורית: יצירת חניות מיוחדות בסמוך לבתי עסק ומרכזי קניות – שיהיו מיועדות לנשים הרות בלבד.

על פי הרעיון שמוביל חבר מועצת העיר עידן מזרחי, יחד עם סגן ראש העירייה רז קינסטליך, והמנכ”ל לחברה לביטחון מוטי נחמני, ייצבעו בסמוך לבתי העסק קטעים מהמדרכה בצבע וורוד.

נשים הרות יוכלו לקבל בעירייה תו חנייה ורוד שיקנה להן את האפשרות להחנות בחנייה הוורודה המיועדת להן. התו יונפק לשנה, וזאת בכדי להקל על הנשים גם בחודשים הראשונים שלאחר הלידה.

“מאחר ויש הרבה נשים הרות שיש להן קושי מסוים בהליכה למרחק, ראיתי לנכון לקדם את הנושא שקיים כבר במקומות שונים”, הסביר מזרחי ל’ידיעות אחרונות’, “בפגישה שקיימתי יחד עם רז קינסטליך ומוטי נחמני הבנו את הצורך והחלטנו יחד לפעול, כדי להיטיב עם נשות העיר”.

המקומות בהם ייקבעו חניות ורודות הם מרכזי בריאות, בניין העירייה, מרכזי קניות, רחובות ראשיים, מתחמים כמו חוף הים, רובע העיר ועוד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אני כבר רואה נשים עם דליי צבע וורודים
    29/03/2015 18:39
    שני
  1. מסתובבות בבני ברק..