סולומינסקי מזהיר: ”גפני לא יפגע בנו ישירות, הוא יפעל בתחכום”

יו"ר ועדת הכספים בקדנציה האחרונה מזהיר: איבוד ראשות ועדת הכספים יעלה ביוקר להתיישבות ולציונות הדתית • "לחרדים הוא כבר הבטיח הבטחות ואותנו הוא משאיר לסוף"
יוני גרין
ה' ניסן התשע"ה / 25.03.2015 16:23

מפלגת הבית היהודי מאבדת סבלנות: אחרי ח”כ איילת שקד, מצטרף ח”כ ניסן סלומינסקי לחששות כי נתניהו ישאיר את המפלגה הציונית דתית לסוף המשא ומתן הקואליציוני – ואומר כי ראש הממשלה צריך לחבק כעת את הציונות הדתית לאחר שתרמה לו מנדטים רבים.

לדבריו, ראש הממשלה צריך להתחיל איתם את המשא ומתן, כי “הם הכי נאמנים, הם שמרו על ההסכם, זה מה שהייתי עושה, אבל כנראה שראש הממשלה עובד קצת אחרת”, אומר סלומינסקי לערוץ 7. “לחרדים הוא כבר הבטיח הבטחות ואותנו הוא משאיר לסוף, כי בין כה אין לנו ברירה”.

ומה בנוגע להליכה לאופוזיציה? נשאל סלומינסקי. הוא, כך מסתבר, לא פוסל.

”אם לא רוצים אותנו, נשב באופוזיציה ונבנה את המפלגה, נחזור לשטח. נשב קצת באופוזיציה ואז לא תהיה לו קואליציה. בלי החרדים יש לו, בלי ליברמן יש לו, בלעדינו אין לו קואליציה. אנחנו לא ננהל את המשא ומתן מתוך חולשה, כאילו אין לנו ברירה. יש לנו ברירה ואם רוצים כיפוף ידיים אז בבקשה”.

ח”כ סולומינסקי מזהיר שאיבוד ראשות ועדת הכספים יעלה ביוקר להתיישבות ולציונות הדתית. “זה יהיה בעייתי גם להתיישבות וגם למוסדות שלנו, ולכן צריכים להיאבק כדי לקבל את ועדת הכספים. רק ככה נוכל לשמור על מרחבי ארצנו, על מערכת החינוך, עולם התורה, העמותות והארגונים שלנו.

”גפני אולי לא יפגע בנו ישירות, אבל הוא יעשה את זה בצורה מתוחכמת, ולא יפרגן לנו. רק בוועדת הכספים אפשר להטביע חותם על כלכלת המדינה”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    סמוליאנסקי ראש השודדים
    25/03/2015 16:43
    חיים
  1. שלא יאיים הוא עוד יחקר במשטרה על מעלליו.

  2. עכשיו אתה מראה את הפרצוף האמיתי שלך
    25/03/2015 17:24
    חודש ניסן
  3. שכל מה שעשית בועדת הכספים זה להפלות את הציבור החרדי, ולכן אתה חושב שזה מה שגפני יעשה, תרגע, גפני דואג לכולם כמו שהיה תמיד, ורק שבאת אתה קילקלת הכל

  4. סלומיאנסקי הצחקת אותי
    25/03/2015 21:34
    אלי
  5. גפני כשהוא היה יו”ר ועדת הכספים הוא דאג גם לכם כשאתה היית יו”ר דאגת רק לעצמך לא היית יו”ר של כל המגזרים. דבר ראשייןןון גם אם גפני לא ידאג לכם זה מגיע לכם ובצדק על החזירות שגיליתם בקדנציה האחרונה. שנית כל כנראה שהוא כן ידאג לכם כי החרדים יש להם ראש על הכתפיים ואחריות והם דואגים לכולם ולא רק לסקטור שלהם

  6. אם
    25/03/2015 22:03
    קורא
  7. וברצינות תשובה לליצנות של סלומינסקי: לא תורמים קולות. הם לא בכיס שלך ולא בכיס של אף אחד אחר, ובחירות הם לא גמ”ח קולות שתורמים מכאן לשם. תפנים, תתבגר, ותבין שדי הפסדתם בבחירות הללו, ומי יודע? אולי בגלל ההתעמרות שלכם ושלך אישית כיו”ר ועדת כספים, בציבור החרדי, וההליכה עם אחי-עשו מיש עתיד על חשבון אחים אמיתיים לכאורה לתורה, מה שלצערי די הוכח שכנראה לא תואם אתכם כל כך.
    בהצלחה בקואליציה בכל תיק שיתנו לכם, ותגידו תודה.

    (או שהיצר ישכנע אתכם, ולא פעם ראשונה, שוב להרוס לימין ולפרק את הממשלה בהליכה לבחירות? די מתאים לכם…)